Ludzie k***a!
F1 - kosmiczna technologia, miliony dolarów, sztab super-zajebistych inżynierów. 1,6s
Veyron - To samo + wiecej miejsca +muza +klima +dach, tylko za mniej kasy, dla biedaków. 2,5s
Nissan - wyj***ne wszystko ze środka (z 500 kilo mniej), wstawiona klatka, silnik od rakiety kosmicznej, za dziesiątą część veyrona. Z oryginału to sam lakier został. 1,2s
Świadomośc ze zostawie obydwu za plecami - bezcenna. Oczywiście nie można wspominać o skręcaniu, lub odcinkach dłuższych od kilometra, bo wtedy nissan weźmie i sie rozjebie.
Weź sobie ktory podrasuje swojego golfa 3 by miało wieksze przyśpieszenie od mizernej 911 to już bedzie sie jarać i pultać w spodnie. Skośny ch*jku - PIWO!
rabbit zapomniałeś jeszcze tylko dodać ze ten nissan jest zakuty w specjalne opony do dragu i nawierzchnia na takich torach tez jest z mieszanki o zwiekszonej przyczepności tak ze w duzo prostrzy sposób moc przekłada sie na przyspieszenie. I Veyron oprócz tego ze robi 2.5s do 100kmh przy wadze 2 tony z kierowca i paliwem to zapie**ala ponad 400kmh czego raczej nie spodziewał bym sie po tym nissanie
Ja dodam od siebie że to auto na filmie musi jechac tylko prosto przez 400 lub 800 metrów a taki Veyron do którego tu porównujecie tego zacnego Skylina ma bogate wyposazenie typu audio klima poduszki powietrzne I SKRĘCA a to wszystko waży i jest zbedne w wyscigach na 1/4 mili dlatego też wynik 1,2 s za realny i mozliwy do wykonania zwracając uwage na to że ze Skylina to tam niewiele zostało.
Zejście poniżej ~2.5s do 100km/h jest tylko możliwe gdy samochód ma silnik odrzutowy lub duża ilość spalin skierowanych do góry dociska go do ziemi ( dragster ), a jeżeli nie ma tych rzeczy to między 1000KM a 600000KM już nie ma żadnej bo po prostu straci przyczepność i będzie mielił..
Pozdrowienia dla znawców motoryzacji, którzy studiowali na Need For Speedzie, a teraz robią za ekspertów w tej dziedzinie. ;]