18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Na przejściu nie biegamy

~_Yarko_ • 2022-11-12, 14:32

Ruski pieszy z Ufy.

Gruchenfuhrer

2022-11-12, 17:48
Wina kierującego co nagrywał? Bo ten na prawym pasie nawet nie miał prawa wiedzieć, że powinien zwolnić?

No i pieszego, że nie sprawdził ;-P

croyna

2022-11-12, 18:07
Gruchenfuhrer napisał/a:

Wina kierującego co nagrywał? Bo ten na prawym pasie nawet nie miał prawa wiedzieć, że powinien zwolnić?
No i pieszego, że nie sprawdził ;-P



pieszy głupi, bo biegł, ale jeśli widzisz że auto obok hamuje przed przejściem to znak, że przepuszcza. każdy kierowca zawsze powinien zachować szczególną ostrożność przed przejściem, nawet gdy nikogo nie widzi. zanim się ktoś zesra - sam jestem kierowcą.

Juzwa

2022-11-12, 18:20
Tak właśnie jeżdżą prymitywy i pojeby. Byle do przodu i wszyscy sp***alać z drogi!

marcino_zly

2022-11-12, 18:33
croyna napisał/a:

pieszy głupi, bo biegł, ale jeśli widzisz że auto obok hamuje przed przejściem to znak, że przepuszcza. każdy kierowca zawsze powinien zachować szczególną ostrożność przed przejściem, nawet gdy nikogo nie widzi. zanim się ktoś zesra - sam jestem kierowcą.



Masz tonpiwp, dobrze mowisz.
Wina osoby kierującej.
A że biegł i mu się udało zaliczyć auto - dziękuję.
Mogę to zobaczyć i upewnić się że lepiej zwalniać na przejściu dla pieszych hahahahha

to...........10

2022-11-12, 20:52
Gruchenfuhrer napisał/a:

Wina kierującego co nagrywał? Bo ten na prawym pasie nawet nie miał prawa wiedzieć, że powinien zwolnić?
No i pieszego, że nie sprawdził ;-P



Właśnie dlatego jest bezwzględny zakaz wyprzedzania na przejściu, nieważne, czy widzisz, że ktoś idzie, czy nie.

A nie, to kacapia. To tak, to wina pieszego, że nie ułożył betonowych zapór torując sobie drogę przez przejście :D W sumie to lepiej by wyszedł robiąc podkop :D

Vasqesii

2022-11-12, 23:35