18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Na centymetry 2

~Sunday • 2020-04-28, 16:53

Londyński autobus :ciasteczkowy:

pankruk

2020-04-28, 22:49
To w sumie jak najlepiej wyjechać z ciasnej zatoczki gdy mamy przeszkodę przed sobą? Cofnąć i ruszyć do przodu powoli skręcając?

Aureora

2020-04-28, 22:55
Co oni mają w tej Angli k***a autobusy z kartonu ?

Dzisiaj

2020-04-28, 23:27
Aureora napisał/a:

Co oni mają w tej Angli k***a autobusy z kartonu ?



powinni montowac autobusy, zeby wytrzymaly pie**olniecie z nuka. :homer: bus ma jezdzic eko, wiec nie moze byc ciezki jak czolg i po drugie bus ma nie napie**alac po barierkach, tylko jezdzic bezkolizyjnie.

nano50

2020-04-28, 23:39
Pracuję w branży. Oni sp***alają przy tym, bo są niewyobrażalnie karani za opóźnienia i nieprzejechane odcinki. Po przyjeździe udają zazwyczaj, że nie zauważyli i zostawiają autobus w garażu jak gdyby nigdy nic. Jeżeli usterka nie zostanie wykryta zaraz przy oddaniu autobusu do bazy, wina zazwyczaj spada na shunterów(pracowników serwisowych, którzy sprzątają i tankują autobusy w bazie). W ten sposób może się upiec kierowcy i na pewno nie straci kilometrów.

Tak w ogóle to te autobusy są zrobione z dykty(taki trochę karton), którą czasem się zastępuje kawałkiem kartonu/papieru znalezionego w śmietniku , który jest potem ścierany do odpowiedniego kształtu i malowany na czerwono sprejem. Do mniejszych incydentów nikomu części zamawiać się nie chce.

Lee225 napisał/a:

No mówię szefowi k***a, stałem na parkingu, poszedłem się odlać, przychodzę i takie o tu ktoś przypie**olił i sp***olił.



Te autobusy mają tak, że każdy jeden seryjnie ma 16 kamer wewnątrz i na zewnątrz. :P 16 łącznie. xd

Rinko

2020-04-28, 23:45
kienzler napisał/a:

To w sumie jak najlepiej wyjechać z ciasnej zatoczki gdy mamy przeszkodę przed sobą? Cofnąć i ruszyć do przodu powoli skręcając?