Użytkownikiem jestem już od jakiegoś czasu, ale nie było jakoś jeszcze okazji na wstawkę
Na wstępie więc witam wszystkich
Materiał nie jest w żadnym wypadku sadystyczny, chociaż zdarzyło się kilka lądowań awaryjnych. Szczęśliwie każde było udane, dlatego wrzucam w dział Dokumentalne a nie Hard
Chciałbym podzielić się kanałem YouTube mojego taty. Od kiedy tylko pamiętam ojciec interesował się sportami motorowymi. Najpierw były to kartingi, później motocykle enduro, przygody z samochodami terenowymi, skuter wodny, katamaran, no wszystko co może zabić
Ostatnio wzbił się na wyżyny (hehe) i zrobił kurs moto-paralotniarza i od jakiegoś czasu nagrywa i wrzuca na YouTube relacje ze swoich lotów. Zazwyczaj są to okoliczne wioski i mieściny, ale zdarzają się wypady w inne części kraju. Może ktoś namierzy na filmie swój dom?
Fajne. Mój dobry kolega się tym para i już mnie kilka razy zapraszał na lot, ale nie było okazji. Z kilku fajnych rzeczy, które są w zasięgu finansowym szarego człowieka, to jest kolejna po szybkich motocyklach w którą planuje wdepnąć.
Ar...........an
2016-01-29, 14:58
Wszystkie domy o podobnej architekturze skupione w jednym miejscu, aż się nie chce wierzyć że to w Polsce
Koszt podobny do prawa jazdy, aczkolwiek odbywa się w kilku etapach, tj. szkolenie teoretyczne, później szkolenie na PPG, czyli na sam "spadochron", następny etap to już szkolenie na PPGG, czyli wraz z wózkiem. Robi się z tego kilka tysiączków, ale nie trzeba wszystkiego robić od razu.
I są jakieś wytyczne co do miejsca latania? Zakaz nad miastami itp? Te same uprawnienia są do latania w dzień i w nocy czy na noc trzeba jakieś dorobić?
Działasz jak samolot - musisz zameldować start i nasłuchiwać konkretne kanały dla poszczególnych stref powietrznych, tak samo meldujesz lądowanie. Latasz kiedy chcesz, aczkolwiek ciężko w nocy oczami wypatrzeć miejsce do lądowania. Jeśli dobrze pamiętam, to lądowanie na takich standardowych lotniskach też jest możliwe, aczkolwiek zazwyczaj płatne, ale za to masz oświetlone pasy - jak kto woli.