18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

St...........on

2021-03-06, 11:17
Asuritta napisał/a:

noga z gazu ? moze hamulec jeszcze jesteś popie**olony widać że ty się znasz... Tyle naukowców badało ten problem tyle filmów a ten pie**oli ten sam błąd co inni potem leżacy z autem na boku przyczepą w dupie.... Należy przyspiesyć wyciągnąć przyczepe z wahadlwoego ruchu i jak się unormuje zjechać i sprawdzić winę i opony... najlepiej aby towar był jak najbliżej auta a nie na końcu przycepy wtedy byle ruch i przyczepa robi muryński taniec k***y machania dupą



Te ekspert z dupy, ale jak dasz po garach to tak samo jakbyś hample wcisnął , tyle ,że rozbujasz przyczepę.ty też się ch*ja znasz. Zestaw należy łagodnie wyhamować, bez raptownych manewrów.

Autor

2021-03-06, 11:33
SteinarBjorgvinsson napisał/a:

Te ekspert z dupy, ale jak dasz po garach to tak samo jakbyś hample wcisnął , tyle ,że rozbujasz przyczepę.ty też się ch*ja znasz. Zestaw należy łagodnie wyhamować, bez raptownych manewrów.


Mogę się założyć, że jesteś zawodowym kierowcą ciągnika siodłowego i zaraz Ci to wyjaśnię skąd to przypuszczenie. Racja jest i po stronie Asuritty i Twojej.
Jadąc zestawem z prędkością maksymalną czyli do ogranicznika Twoim jedynym ratunkiem jest zdjęcie nogi z gazu bo cała moc i tak jest ograniczona i nie przeciwstawisz się siłom, które doprowadzają do tzw. wężykowania.
Mając natomiast auto do 3,5t, które ciągnie za sobą przyczepę masz w nim zapas mocy, który nie jest ograniczony wspomnianym ogranicznikiem prędkości i w tym przypadku lepiej jest przyśpieszyć. Jednakże są to dwie szkoły i w przypadku zestawów ciężarowych lepiej stosować Twój sposób.

Zbysław

2021-03-06, 12:14
Autor napisał/a:

Mogę się założyć, że jesteś zawodowym kierowcą ciągnika siodłowego i zaraz Ci to wyjaśnię skąd to przypuszczenie. Racja jest i po stronie Asuritty i Twojej.
Jadąc zestawem z prędkością maksymalną czyli do ogranicznika Twoim jedynym ratunkiem jest zdjęcie nogi z gazu bo cała moc i tak jest ograniczona i nie przeciwstawisz się siłom, które doprowadzają do tzw. wężykowania.
Mając natomiast auto do 3,5t, które ciągnie za sobą przyczepę masz w nim zapas mocy, który nie jest ograniczony wspomnianym ogranicznikiem prędkości i w tym przypadku lepiej jest przyśpieszyć. Jednakże są to dwie szkoły i w przypadku zestawów ciężarowych lepiej stosować Twój sposób.



Zamknij mordę pącki

Ke...........nt

2021-03-06, 12:15
Autor napisał/a:

Mam nadzieję, że tej k***ie zabiorą dożywotnio prawko i wpie**olą do ciupy. Pojeb celowo wprowadzał przyczepę w stan niestabilności, widać to dokładnie od 50 sek. Jestem święcie przekonany, że to jakiś j***ny, bezmyślny tępy robol, któremu szef wisi hajs za nadgodziny. To sobie obmyślił plan zemsty.



Widać, że nigdy z przyczepą nie jechałeś. Jedynym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest redukcja i gaz do dechy, żeby wyprostowac przyczepę.

ukalek

2021-03-06, 12:16
Autor napisał/a:

Mogę się założyć, że jesteś zawodowym kierowcą ciągnika siodłowego i zaraz Ci to wyjaśnię skąd to przypuszczenie. Racja jest i po stronie Asuritty i Twojej.
Jadąc zestawem z prędkością maksymalną czyli do ogranicznika Twoim jedynym ratunkiem jest zdjęcie nogi z gazu bo cała moc i tak jest ograniczona i nie przeciwstawisz się siłom, które doprowadzają do tzw. wężykowania.
Mając natomiast auto do 3,5t, które ciągnie za sobą przyczepę masz w nim zapas mocy, który nie jest ograniczony wspomnianym ogranicznikiem prędkości i w tym przypadku lepiej jest przyśpieszyć. Jednakże są to dwie szkoły i w przypadku zestawów ciężarowych lepiej stosować Twój sposób.



Masz racje piszac o jezdzie "do odciecia". Dlatego ciagnikiem siodlowym z naczepa nie powinno sie nigdy jechac "na odcince" jesli sa jakies nienormalne warunki zwiazane z pogoda, wlasnie po to, zeby miec rezerwe i dac rade jeszcze przyspieszyc. Pozdrawiam.


_WHATEVER_

2021-03-06, 13:42
Wydaje mi się,że tym przyspieszaniem z przyczepką kiedy zacznie bujać,to tak nie do końca,no bo zobaczcie ten filmik co pokazuje jak to działa i dlaczego zarzuca przyczepką. Jeśli ładunek jest źle załadowany,to nie stanie się tak,że przyspieszenie spowoduje jeszcze większego zarzucania? Z kolei,jeśli jest dobrze ustawiony ladunek,to czy w ogóle może dojść do wężykowania?

Ke...........nt

2021-03-06, 18:12
_WHATEVER_ napisał/a:

Wydaje mi się,że tym przyspieszaniem z przyczepką kiedy zacznie bujać,to tak nie do końca,no bo zobaczcie ten filmik co pokazuje jak to działa i dlaczego zarzuca przyczepką. Jeśli ładunek jest źle załadowany,to nie stanie się tak,że przyspieszenie spowoduje jeszcze większego zarzucania? Z kolei,jeśli jest dobrze ustawiony ladunek,to czy w ogóle może dojść do wężykowania?



Jak już ZACZNIE rzucać, to musisz przyspieszyć. Poprawne rozłożenie ciężaru temu zapobiega, ale tego nie eliminuje

Ziomee22

2021-03-06, 19:13
przecież widać że idiota specjalnie to robi, każdy normalny człowiek dostosowałby prędkość tak aby efekt nie występował a ten nic :D no ale ma za swoje :D

gros

2021-03-06, 23:15
rikord widjo co za ameba xD

hitmen

2021-03-07, 04:26
Wydaje mi się że próbuje rozgrzać opony .Widziałem coś podobnego w wyścigach F1 :P