18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Miał fantazję

~_Yarko_ • 2022-08-11, 15:43

Jakby wiedzieli gdzie zamontować kamery :-P

to...........10

2022-08-12, 03:43
Lee225 napisał/a:

Także nie drwij bo nic lepiej.



TAK, ŻE analfabeto!

PolaczekRR

2022-08-12, 04:43
Jeżdżę na scigaczach po ulicy od 10 lat gdyby nie sadistic pewnie bym już nie żył, zapie**alac można tylko na autobanie w mieście jak jest możliwość że ktoś mi wyjedzie to jadę grzecznie jak panienka za każdym razem jak wyjezdzam mam przynajmniej 2 akcje że ktoś mi z dupy wylatuje ten typ tak długo wytrzymał

Kamil3l

2022-08-12, 07:35
mwaski napisał/a:

TAK, ŻE analfabeto!



Rozłącznie się zgodzę, ale bardziej mi pasuje bez przecinka. Pomijając to, że reszta zdania jest ułomna.

Lee225 napisał/a:

Ty k***a zdechniesz gruby z ku*asem w ręku marszcząc do tematu w dziale hard który dodała Flodzia. Także nie drwij bo nic lepiej.



Raczej ty motop*zdko.


Fajny strzał. Mam nadzieję, że nie stracił przytomności i czuł jak zdycha.
j***ny debil, chwilę wcześniej o mało co nie skosił dwóch dziewczyn na pasach.
ch*j mu w dupe i do kotła.

mar173

2022-08-12, 10:38
nie znam się ale chyba są lepsze metody na samobójstwo

Gruchenfuhrer

2022-08-12, 11:50
Obywatelskie zatrzymanie. Szacun za poświęcenie auta.

Smokw

2022-08-12, 13:49
Blueforce napisał/a:

A nie współwinę obu kierujących? Przecież jak się wymusi pierwszeństwo np. pojazdowi, co wyprzedza na skrzyrzowaniu, choć nie jest to dozwolone, to ten wymuszający płaci z własnego OC za szkody, ewentualnie współwina.
Przecież tak by można auto naprawiać włączając się do ruchu na drodze z ograniczeniem 70kmh gdzie jeżdżą niektórzy 120 kmh



To nie takie proste. Wystarczy udowodnić, że się typa nie widziało w momencie podejmowania decyzji o wyjeździe, no ale jak wyjechać? Musiałbyś mieć wspólnika z lornetką co by dał Ci znać kiedy wyjechać.

bastolinii