18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ławka na bagażniku nie pomogła ..

~McSadol • 2023-11-11, 17:01
i tak wpadło w poślizg ..


mesjans

2023-11-12, 12:51
Baronessa napisał/a:

No popatrz... 30 tys. PLN bym za tego starego trupa nie dał. Odpustowe wozidło do wyrywania max 17letnich cipek z nadwoziem modnym przed 2010r. Silnik może i mocny, ale co z tweo, jak zaraz się sp***oli i każdy patałach (czytaj: mechanik) będzie śpiewał 20k+ za naprawę tego złomu...



Takie auto służy do satysfakcji z jazdy ale jak tobie auto służy do możliwości zar*chania to mi przykro.

CzarnyAdolf

2023-11-12, 13:04
Przejechałby się Adi taką S2000

qwerq221

2023-11-12, 15:11
az nie mogę uwierzyć te opony to k***a z kartonu chyba 0 przyczepności jakiś żart

waloos

2023-11-12, 15:18
SpeedyG napisał/a:

To jest klasyk japońskiej motoryzacji i dobra baza do tuningu. Auto niesamowite w prowadzeniu- bardzo szybkie w zakrętach i z napędem na tył. Jednak niebezpieczne jak się przesadzi. Idealne do wyścigów.



Jest niesamowite kiedy mówimy o seryjnym aucie lub o takim modyfikowanym przez fachowców, dla których liczą się wyniki. Tutaj głównym priorytetem w tuningu był wygląd (choć i tak ch*jowy) - przesadne negatywy, wielkie dystanse poszerzające osie, opony założone w stylu "naciąg", na maksa obniżone i utwardzone auto.

Więc w pojedynku: lata projektów i testów japońskich inzynierów z wielomilionowym budżetem kontra modyfikacje pod wygląd przez "fana motoryzacji", no to zwycięzca może być tylko jeden.


mit2

2023-11-12, 15:42
Belweder napisał/a:

Nikogo nie obchodzi co Ty byś dał bo ciebie pewnie jedyne na co stać to na fiata punto. Gówno się znasz ale się wypowiadasz. To "odpustowe wozidło" to klasyk Japonskiej motoryzacji, ktore miało miano auta wyciskajacego z litra 100 koni przez hm 10 lat? Pobiło je Ferrari o bodajże 0.5 km. Silnik to majstersztyk dodatkowo bardzo wytrzymały a parametry jak stosunek skoku tłoka do średnicy są wzięte z F1, już nie mówiąc o odcince 9500 rpm. Nie jest to auto awaryjne a wrecz bezawaryjne. Tam nie siedzi Vanos w środku z 50 kołami zębatymi. I nie sądzę, że każdy mechanik to patałach - poprostu Ty jesteś osłem i z takich mechaników też korzystasz. Nie znasz się to się nie wypowiadaj, to powinna być podstawowa zasada.


Pełna zgoda, choć co do awaryjności to z tego co kojarzę, pierwszym egzemplarzom potrafił pękać blok silnika.

OgnistyHD

2023-11-12, 17:05
tak się kończy downshifting na śliskiej drodze

Antebot

2023-11-12, 17:06
Ujemne pochylenie + naciagi = katastrofa na mokrym

Mirek19850509

2023-11-12, 17:38
Baronessa napisał/a:

No popatrz... 30 tys. PLN bym za tego starego trupa nie dał. Odpustowe wozidło do wyrywania max 17letnich cipek z nadwoziem modnym przed 2010r. Silnik może i mocny, ale co z tweo, jak zaraz się sp***oli i każdy patałach (czytaj: mechanik) będzie śpiewał 20k+ za naprawę tego złomu...



20 k to remont zwykłego kaudi 20 letniego teraz kosztuje za to Janusz teraz by wziął z 50 k

PieronJasnySzlag

2023-11-12, 21:33
Poszedł jak na łyżwach. Szkoda auta. Winny negatyw albo ch*jowe gumy. Ale głównym winowajcną nagrywający i jego paluch po którym kierowca chciał się popisać.

SpeedyG

2023-11-13, 14:15
waloos napisał/a:

Jest niesamowite kiedy mówimy o seryjnym aucie lub o takim modyfikowanym przez fachowców, dla których liczą się wyniki. Tutaj głównym priorytetem w tuningu był wygląd (choć i tak ch*jowy) - przesadne negatywy, wielkie dystanse poszerzające osie, opony założone w stylu "naciąg", na maksa obniżone i utwardzone auto.
Więc w pojedynku: lata projektów i testów japońskich inzynierów z wielomilionowym budżetem kontra modyfikacje pod wygląd przez "fana motoryzacji", no to zwycięzca może być tylko jeden.



No tutaj był wiejski tuning, ale polepszenie osiągów tego auta, np. instalacja turbiny to już wyższa szkoła jazdy dla inżynierów.

kranik123

2023-11-20, 15:50
Pedałek rozwalił azjatyckie gówno po wieś tuningu, a JDMiarze sie zesrali z żalu nad tym pordzewiałym padłem. :mrgreen:

aerone

2023-11-26, 06:46
Mindfuck napisał/a:

Grunt że spasy były Jak mnie rozpie**ala jak te ciule z rozj***na geometria dowiadują się o tym że mało tego że ich auto z negatywami wyglada ch*jowo, to kończąc na drzewie doświadczają jak ch*jowo się prowadzi



O to to. I jeszcze ponaciągane niskoprofilowe kapcie. Kalectwo.