18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Lanos 1.6 Turbo Acceleration

MartinZR • 2014-07-22, 15:35
Szybki Lanos to nie podnośnik ani fake.


Ra...........py

2014-07-22, 15:45
Tyle kasy ładować w Lanosa :szczerbaty:

Loq14

2014-07-22, 15:51
Ale na paliwo to już hajsu zabrakło.

dawid3294443

2014-07-22, 15:51
Jakbym swojego widział :jezdziec: :jezdziec: Przed chwilą właśnie skończyłem dziada woskować, ręce odpadają :gilotyna:

Loki91

2014-07-22, 15:53
No i fajnie, ale to nadal tylko lanos. Mistrz prostych a w zakręcie złamie się na pół.

Zrobienie silnika w jakimś rodzinnym wozidle jest fajne, ale... po co? Skoro ani to nie hamuje ani nie skręca. Aby takie auto miało sens bytu musi zostać z niego tylko karoseria a i to zwykle nie, bo jest za słaba lub stawia zbyt duże opory powietrza.

MartinZR

2014-07-22, 16:04
Ten sam Lanos VS Corvetta
https://www.youtube.com/watch?v=Tb_2z4-SVi0

Ma hamulce 4 tłoczkowe i daje radę również na torze :)
Właściciel ściga się nim na 1/4 mili i jest w obecnej chwili w Polskiej czołówce wśróduturbionych przednio napędówek. Może i Lanos lecz znaczek nie ma w tym wypadku znaczenia liczy się wynik.

takija

2014-07-22, 17:01
Loki91 napisał/a:

No i fajnie, ale to nadal tylko lanos. Mistrz prostych a w zakręcie złamie się na pół.

Zrobienie silnika w jakimś rodzinnym wozidle jest fajne, ale... po co? Skoro ani to nie hamuje ani nie skręca. Aby takie auto miało sens bytu musi zostać z niego tylko karoseria a i to zwykle nie, bo jest za słaba lub stawia zbyt duże opory powietrza.



Ale pie**olisz...90% rodzinnych wozideł ma możliwość do zmiany hamulców na większe, zmiany amortyzatorów na sztywniejsze, zmiany sprężyn na twardsze, zmiany opon na szersze, wstawienie stabilizatorów. Nie musi zostać sama karoseria....

Loki91

2014-07-22, 17:42
Ty mówisz o tuningu , albo raczej wymiany, kompletnego zawieszenia, układu hamulcowego oraz zmian w zawieszeniu(dystanse np aby weszły szersze felgi i opony, bo inaczej nie zmieszczą się przy sprężynach). Ja mówię o tym, że z SERYJNEGO lanosa została buda i znaczek.

Nadal jednak jest to lanos, którego musisz obniżać aby obniżyć środek ciężkości, montować spoiler wielkości kajaka aby miał docisk na lekki tył. Dla mnie jest to wiejski tuning pozbawiony sensu. Ktoś chce- proszę bardzo. Dla mnie zawsze to była żenada.

Już nie wspominając o kosztach takich przeróbek jak mówisz... Weźmy chociaż przykład hamulców- dajesz duże tarcze z np. czterotłoczkowymi zaciskami, do których musisz dać mega wielką felgę z dużym ET, bo inaczej nie zmieszczą Ci się zaciski, ciągnie to za sobą minimum dystanse+ poszerzanie auta ze względu na szerokość opon jakie chcesz założyć(215 to absolutne minimum w sportowym aucie jakie chcesz zrobić z lanosa). Wtedy go nie obniżysz, bo będą przycierać opony. Czyli masz wyżej środek ciężkości, czyli ch*jowsze trzymanie się na drodze. Ekspertem nie jestem ale podstawy działania fizyki znam.

Nie wspomnę już nawet o komforcie, bo zaraz odpowiesz, że to auto na tor a nie na codzień... Cóż, ja lubię mieć kilka KM pod nogą i przyzwoity poziom komfortu w samochodzie :roll: Ale co kto lubi.

Shymeq

2014-07-22, 17:44
Lanos z silnikiem SAABa 2.0 16V T ( B204L )

MartinZR

2014-07-22, 18:18
Loki91 Lanos ma hamulce Brembo od Lancera EVO tarcze 305mm i Felgi Rota Boost 16 i siedzi na glebie -60 bez poszerzania i komplikacji. Nie jest to samochód budowany na tor tylko do 1/4 mili. Lanos nie służy do jazdy na co dzień mylisz pojęcia. Własciciel ma jeszcze inne samochody do jazdy po bułki nikomu nie zależy na funkcjonalności te auto ma szybko pokonywać ćwiartkę i koniec.

takija

2014-07-22, 19:09
Loki91 napisał/a:

Ty mówisz o tuningu , albo raczej wymiany, kompletnego zawieszenia, układu hamulcowego oraz zmian w zawieszeniu(dystanse np aby weszły szersze felgi i opony, bo inaczej nie zmieszczą się przy sprężynach). Ja mówię o tym, że z SERYJNEGO lanosa została buda i znaczek.

Nadal jednak jest to lanos, którego musisz obniżać aby obniżyć środek ciężkości, montować spoiler wielkości kajaka aby miał docisk na lekki tył. Dla mnie jest to wiejski tuning pozbawiony sensu. Ktoś chce- proszę bardzo. Dla mnie zawsze to była żenada.

Już nie wspominając o kosztach takich przeróbek jak mówisz... Weźmy chociaż przykład hamulców- dajesz duże tarcze z np. czterotłoczkowymi zaciskami, do których musisz dać mega wielką felgę z dużym ET, bo inaczej nie zmieszczą Ci się zaciski, ciągnie to za sobą minimum dystanse+ poszerzanie auta ze względu na szerokość opon jakie chcesz założyć(215 to absolutne minimum w sportowym aucie jakie chcesz zrobić z lanosa). Wtedy go nie obniżysz, bo będą przycierać opony. Czyli masz wyżej środek ciężkości, czyli ch*jowsze trzymanie się na drodze. Ekspertem nie jestem ale podstawy działania fizyki znam.

Nie wspomnę już nawet o komforcie, bo zaraz odpowiesz, że to auto na tor a nie na codzień... Cóż, ja lubię mieć kilka KM pod nogą i przyzwoity poziom komfortu w samochodzie :roll: Ale co kto lubi.



Ja mówie o tym, że z większości seryjnych aut rodzinnych można zrobić mega wypaśną wersję która na zwykłej drodze odstawi wiele aut daleko w tyle. Ty natomiast piszesz o robienia z auta niewiadomo czego.... ;)

Wymiana hamulców....dlaczego tak wiele osób robi to bez zmiany szerokości całego auta? Piszesz o minimalnej szerokości opony....po co? Lekkie auto potrafi być przyklejone do drogi na oponce 195...byle była niska (profil 45/50) wtedy koło jest sztywne (nie ma efektu balona) i auto prowadzi sie lepiej. Znasz troche temat, ale uwierz, że ludzie nie takie modyfikacje kminią i zwykłe uliczne pordzewiałe punto potrafi odstawić fajne beeeemki i ałłłłdi ;)

Dochodzi też kwestia tego że niektórych ludzi stac na dwa i więcej aut :) Jedno do śmigania z rodziną, inne do rwania młodych dup, a kolejne do zapie**alania w terenie z błocie po czoło ;)

No jak już w innym temacie pisałem....krytykowanie czyjegoś hobby jest śmieszne :)

Twist50

2014-07-22, 19:36
ale to wciąż lanos

MaczoJuh

2014-07-22, 19:48
Cytat:

Ale na paliwo to już hajsu zabrakło.


On jedzi na gaz, w zbiorniku, zostalo tylko 3-4litry beznyny na ruzruch :D

MartinZR

2014-07-22, 19:54
Lanos ma 2 lekki zbiornik paliwa pod 114 oktanowe paliwo. Kontrolka która się świeci to check nie żyd :) Lambda nie ogania takiej mieszanki :) ))