18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Lancer evo IX

B-B • 2012-12-24, 16:19
Moim zdaniem najpiękniejsze wozidło jakie stworzyła ludzka ręka !
I ten dzwięk ....

UWAGA ! NIE MA DRIFTU, DZWONA, ANI SZARPANIA ZA RĘKAW PO PODSUFITKĘ !

Yasiu99

2012-12-25, 09:09
Japończycy to kosiarki potrafią robić a nie samochody. 2 k***a 0 sratro turbo. co to za motory?
Do odśnieżarki a nie do samochodu sportowego.

To jest samochód sportowy, no ale niby każdy może mieć swoje zdanie.

cwaniak82

2012-12-25, 11:24
Yasiu99 napisał/a:

Japończycy to kosiarki potrafią robić a nie samochody.


Paczaj i podziwiaj gejbusie jak bmw czy merc wącha dupę dla MITSUBISHI


p2t

2012-12-25, 11:30
@up

Ty, tylko to mitsu w pierwszym filmiku ma 700 hp, a bmw 530. w filmiku drugim merc 525 a mitsu 1000 - to robi małą różnicę i nie powiesz mi, ze są wyrównane szanse.

B-B

2012-12-25, 11:48
Bo przy takiej mocy silnik BMW czy Mercedesa zaczyna się odchudzać poprzez wyrzucenie tłoków przez układ wydechowy :D

Poza tym @Yasiu99 Japończyk nie potrzebuje 5 litrów pojemności żeby zrobić bardzo szybkie auto a niektórzy jarają się jakimś 6.3 AMG który jest w stanie dostać w p*zdę od 1.6 :D
więc podsumowując Japończyki robią zajebiste kosiarki a Europejczycy wozy drabiniaste :D

VolkswagenFan

2012-12-25, 13:57
0:00 - 0:05 - dzwięk startu McLarena F1

B00

2012-12-25, 14:43
@B-B

Po pierwsze zaznaczam, że japońskie auta też są wspaniałe. GTR jest po prostu przecudowny i sprzedałbym obydwie nerki by go kupić. Ale w kilku rzeczach się nie zgodzę. Po pierwsze, Lancer na pewno nie jest najpiękniejszy. Zdecydowanie względem tego przewyższa go już wyżej wspomniany GTR, nie mówiąc o europejskich produkcjach. Ja jestem fanem aut Starego Kontynentu. BMW M3? Aston Martin? Czy już najcudowniejsze, moim zdaniem oczywiśćie, Lamborghini. Którego linia i wygląd rozpier*ala na kawałeczki inne auta. :D (Prędkość również, ale cena mówi sama za siebie :D )

A europejczycy to nie umieją? Chociażby Porsche, które wsadza zdecydowanie mniejsze silniki od konkurentów. Nie jest co prawda to 1.6 (chociaż moim zdaniem przesadzasz, że 1.6 trzepnie 6.3. Zap*erdala jak szalone, ale no 6.3? :P ) I na koniec Ci powiem, dlaczego jarają się takimi 6.3. Lancer brzmi świetnie, ale dźwięk rozpędzonej V8 o pojemnosci 6.3? Słyszałeś to? :P Przecież chyba nie ma lepszego dźwięku na całym świecie. Ach nie, przepraszam. Jest. 6.5l V12 wsadzone w Aventadorze. :P

Ach, i nie powiesz mi, że wykręcili w Mistubishi 1000hp bez zmiany silnika? :P

Ale odnosząc się już tylko do filmu, Evo to wyk***ista fura. Z chęcią bym się pobawił nim.

B-B

2012-12-25, 19:14
Ojjj będzie fight :D

@B00

B00 napisał/a:


Ach, i nie powiesz mi, że wykręcili w Mistubishi 1000hp bez zmiany silnika? :P



Zacznę od końca TAK - 1000 hp bez zmiany silnika (zmiana oprzyrządowania i zakucie owszem ale nie swap. To nadal 2.0T) Ten na filmiku ma 870 HP

Tak 1.6 też daje radę i z 1.6 w Hondzie da się zrobić ponad 500 hp i takie coś jak 6.3 AMG nie ma w ogóle po co podchodzić.

B00 napisał/a:


dźwięk rozpędzonej V8 o pojemnosci 6.3? Słyszałeś to? Przecież chyba nie ma lepszego dźwięku na całym świecie. Ach nie, przepraszam. Jest. 6.5l V12 wsadzone w Aventadorze.



A Subaru Ty słyszoł (jest tu wyżej ktoś wkleił scroll up :D ) ? :D

Pomijam już fakt że teraz to montują takie "zabawki" które podkręcają doznania dźwiękowe więc nie jest to już czysto mechaniczny orgazm a coś zrobione przez Helmuta z raichu :/

B00 napisał/a:

A europejczycy to nie umieją? Chociażby Porsche, które wsadza zdecydowanie mniejsze silniki od konkurentów. Nie jest co prawda to 1.6 (chociaż moim zdaniem przesadzasz, że 1.6 trzepnie 6.3. Zap*erdala jak szalone, ale no 6.3?



Tiaaa Porsche, Lamborghini, Aston Martin ... Sorki ale to chyba nie ta liga cenowa (bo jakościowo nadal wole EVO) to o czym piszesz to zabawki dla frajerów w szlafrokach z Dubaju

GTR też nie jest najpiękniejszy ani naj naj naj .... naj to on jest tylko naszpikowany elektroniką która wyręcza kierowce we wszystkim i myśli co zrobić za niego. Ani to fajne ani przyjemne ale drogie już na pewno.
Nie wiem po co komu auto w którym kierowca służy tylko do kręcenia kierownicom (a i w tym mu czasami przeszkadza )
Do tego GTR to Renault :D
R32/34 są cudowne ale GTR NIE !
Evo X też do Mnie nie przemawia

Jak chcesz ładne, szybkie i ANALOGOWE auto które rozpie**ala na kawałeczki to szukaj tylko tych z lat 90 i ewentualnie do połowy lat 2000 (Honda NSX ?)

Szafina

2012-12-26, 00:19
zwieh0072 napisał/a:

siedzial ktos z was w Skylin r 34- 33? ja siedzialem a nawet wlasciciele mnie wzieli na przejaszczke, zaden EVO nie jest nawet troche wart GTR-a

a Lancer nie jest zlym autem tak po za tym...


na przejaszczke mowisz ze cie zabrali? Polecam ci ''przejaszczke'' Nissanem GTR, Audi RS4 i R8

Yasiu99

2012-12-30, 10:46
Europejczycy robili dużo mocniejsze i szybsze wozy bez fabryczne niż japońce. Z taką różnicą że te 870konne 2.0 turbo wytrzyma tyle co silnik w f1 albo i mniej a koszt wykonania takiego wozu jest pewnie porównywalny z kosztem zakupu fabrycznej bmw m5 g power którym będziesz się cieszył przez długie lata a i bmka poza wyk***ieniem na prostej umie też skręcać. Poza tym (mówiąc tylko o fabrycznych wozach a nie tuningowanych) europejskie wozy są najzwyczajniej w świecie zdecydowanie ładniejsze (choć niby o gustach się nie dyskutuje) wygodniejsze i po prostu trwalsze niż te kosiareczki. @B-B 6.3 mercedesa nikt nie tuninguje bo i nie ma takiej potrzeby. A jak już ktoś robi motory pokroju 1000 koni w europie to robi to tak żeby to jednak trochę pojeździło a nie po 20 tysiącach nadawało się na podstawę do stołu w studiu top gear. A to że 2.0 ma 870 czy 1000 koni to temat pokroju porównywania turbo diesla z niedoładowaną benzyną. Weź na warsztat byle jakiego europejca z tej samej klasy włóż w niego tyle samo kasy i zobaczysz wtedy że japończycy nic lepszego nigdy nie zrobili.

B-B

2013-01-09, 21:32
Yasiu99 napisał/a:

Europejczycy robili dużo mocniejsze i szybsze wozy bez fabryczne niż japońce. Z taką różnicą że te 870konne 2.0 turbo wytrzyma tyle co silnik w f1 albo i mniej a koszt wykonania takiego wozu jest pewnie porównywalny z kosztem zakupu fabrycznej bmw m5 g power którym będziesz się cieszył przez długie lata a i bmka poza wyk***ieniem na prostej umie też skręcać. Poza tym (mówiąc tylko o fabrycznych wozach a nie tuningowanych) europejskie wozy są najzwyczajniej w świecie zdecydowanie ładniejsze (choć niby o gustach się nie dyskutuje) wygodniejsze i po prostu trwalsze niż te kosiareczki. @B-B 6.3 mercedesa nikt nie tuninguje bo i nie ma takiej potrzeby. A jak już ktoś robi motory pokroju 1000 koni w europie to robi to tak żeby to jednak trochę pojeździło a nie po 20 tysiącach nadawało się na podstawę do stołu w studiu top gear. A to że 2.0 ma 870 czy 1000 koni to temat pokroju porównywania turbo diesla z niedoładowaną benzyną. Weź na warsztat byle jakiego europejca z tej samej klasy włóż w niego tyle samo kasy i zobaczysz wtedy że japończycy nic lepszego nigdy nie zrobili.



Powiem wprost pie**olisz jak potłuczony.
Moim zdaniem się nie znasz i tyle.
Że niby Evo skręcać nie potrafi ?
Daruj sobie ale w europie nic lepszego od Japończyków nie zrobili.
I zaufaj mi na słowo taki Lancer z taką mocą długo pojeździ bez remontu a dlaczego to sobie poczytaj ;)