raz już widziałam podobny przypadek: zautomatyzowany przejazd ze szlabanami i światłami, przejechała taka lokomotywa techniczna i ani szlabany ani światła nie zadziałały
jechałem autem wtedy, byłem z 50 metrów przed przejazdem
jeżeli szlabany były w górze i światła nie migały to znaczy, że lokomotywa miała sygnał "nie jechać" czy jakkolwiek to się nazywa. Przynajmniej w cywilizowanych krajach taka sygnalizacja dla motorniczego występuje w zestawie, więc pewnie wina lokomotywy.
@dziarski
To w końcu lokomotywa czy motorniczy? A nawet jeśli motorniczy ma uprawnienia na kierowanie pociągiem, to w czym winna lokomotywa jest? Że została wyprodukowana? Co z maszynistą?
Oczywiście ze zawinił pedał z przodu jadący ciężarówką i osoba która straciła auto bo nie spojrzała czy nadjeżdżał pociąg. A szlaban to ch*ja jest potrzebny skoro i tak nie działa.