18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Krótki lot.

~_Yarko_ • 2019-06-11, 19:11

Wszystko poszło nie tak.

razak

2019-06-11, 19:13
nie znam sie ale to ten drugi sp***olił

freddy.krueger

2019-06-11, 19:26
k***a co on na ręcznym nigdy nie jeździł :wali: drążek do siebie :P

youzeck1984

2019-06-11, 19:41
Pała nie pilot. W trakcie rozpędzania się do startu siła bezwładności popchnęła w stronę przeciwstawną do kierunku ruchu taką dźwignie po lewej stronie kabiny. Oprócz wolantu i pedałów to najważniejsza dźwignia w szybowcu. Odpowiada za opór aerodynamiczny szybowca. Im bardziej dźwignia jest przesunięta w stronę pilota tym większy opór aerodynamiczny a co za tym idzie mniejsza prędkość i na odwrót. k***a, kiblem jeździć a nie szybowcem latać powinien :amused:

krasnal_hałabała

2019-06-11, 19:49
Nie znam się więc się nie wypowiem ale komentarz postawię, zapytacie pewnie: "Dlaczego?" tak jak pierwotni ludzie zakładali wnyki na dzikie zwierzęta lub zarzucali przynętę do siatki po czym umieszczali ją w rzece i łapali się ryby, oni nie mili pewności czy zwierzyna złapie się we wnyki ani czy ryby będą skłonne złapać się na zanętę i wpłynąć do siatki, nie mieli pewności ale zarzucali siatkę z przynętą na cały dzień i na drugi dzień sprawdzali czy pełna i to samo z wnykami, tak i ja zamieszczam komentarz w nadziei że dostanę wirtualne piwa.

Dzisiaj

2019-06-11, 19:58
szyny byly zle... a podwozie tez bylo zle...

Attero132

2019-06-11, 20:47
No k***a tyle tych parametrów ma do kontrolowania że przesunięcia takiej wielkiej dźwigni nie zauwazył...

szellboy

2019-06-11, 21:44
Krótki lot, a tyle zmarnowanego czasu

Bedejot

2019-06-11, 22:10
Co to ? Truman Show?


Zurcio50

2019-06-11, 23:05
@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej. :amused:

Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)

pikaczju

2019-06-11, 23:57
Abstrah*jąc od przyczyny, pilot miał farta. To i tak stosunkowo tanio nabyte doświadczenie - już do końca życia będzie pamiętał, żeby sprawdzać te hamulce.

Krak

2019-06-12, 11:15
Zurcio50 napisał/a:

@youzeck1984 Hamulec aerodynamiczny nie służy do zmniejszenia prędkości tylko siły nośnej.
Pilot samolotu powinien machać sterem kierunku jeśli widzi że szybowiec ma otwarte hamulce aerodynamiczne. (Pomijając fakt że w każdym statku powietrznym musi być radiostacja)



Summa summarum hamulec zwiększa prędkość opadania (zmniejsza doskonałość) a pilot za dużo nie zobaczy ze swojej pozycji.

polakwrocek

2019-06-12, 11:28
Nie że pilot nie zj***ł.
Ale to tak jakby w trakcie jazdy samochodem drążek zmiany biegów przeskoczył sobie sam z 6 na cofanie -.-
Raczej nie powinno się wydarzyć :/

Arachnidek

2019-06-12, 12:04
Osobiście nie latałem nigdy żadnym szybowcem, ale w ceśce 152 też podczas startu przepustnica potrafiła sama zmniejszać obroty silnika i trzeba ją było pilnować, żeby czasami nie znaleźć się na pobliskich drzewach. Drgania robią swoje.

kuki7051

2019-06-13, 09:53
youzeck1984 napisał/a:

Pała nie pilot. W trakcie rozpędzania się do startu siła bezwładności popchnęła w stronę przeciwstawną do kierunku ruchu taką dźwignie po lewej stronie kabiny. Oprócz wolantu i pedałów to najważniejsza dźwignia w szybowcu. Odpowiada za opór aerodynamiczny szybowca. Im bardziej dźwignia jest przesunięta w stronę pilota tym większy opór aerodynamiczny a co za tym idzie mniejsza prędkość i na odwrót. k***a, kiblem jeździć a nie szybowcem latać powinien



W szybiwcach nie ma wolant idioto

:!: