18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Koronawirus jako preludium do ekonomicznego zniewolenia.

Autor • 2020-11-27, 17:03
Koronawirus jako preludium do ekonomicznego zniewolenia ludzi.

Cały ten misterny plan, z wywołaniem paniki wirusem, którego śmiertelność WHO oszacowało na 2,5 % wliczając w to wszystkie grupy wiekowe oraz Kraje. Jak wynika z najnowszych danych śmiertelność maleje praktycznie do 0.1% w grupach wiekowych, które wchodzą na drogę kariery zawodowej i w grupach wiekowych gdzie ta kariera się rozwija. Powinno to obrazować, że produktywna część społeczeństwa, bardziej winna się obawiać sezonowej grypy.
Koronawirus to preludium do całkowitego uzależnienia produktywnych ludzi od szeroko rozumianej światowej finansjery oraz rządów , a także służb specjalnych. Skąd takie przypuszczenie? Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie, dlaczego rządy naciskają na szczepienia przeciwko wirusowi, który dla ogółu społeczeństwa nie stwarza większego zagrożenia? Nie stwarza zagrożenia dla osób, które są w stanie podnosić PKB, natomiast grupy wiekowe 65+, które objęte są programami emerytalnymi; de facto są obciążeniem dla każdego budżetu danego Państwa. Otóż pewien jegomość, którego nazwisko pozwolę sobie zachować dla domyślnych. Ten gentleman określił, że bez certyfikatu bezpieczeństwa nie będzie możliwości przemieszczania się: „Nie chcemy, żeby ludzie podróżowali po świecie w sytuacji, gdy niektóre kraje nie będą miały wirusa pod kontrolą. Jednocześnie nie będziemy chcieli całkowicie zablokować możliwości, by ludzie tam jeździli, wracali i byli mobilni. W końcu będzie więc cyfrowy dowód odporności, który pomoże w ponownym otwarciu się świata”
Jak się nad tym pochylić jest to krok do nowej technologii, której odsłona nastąpiła w roku 1998, „Kevin Warwick – profesor cybernetyki uniwersytetu w Reading. Dzięki implantowi mógł swobodnie poruszać się po budynku bez konieczności posiadania kluczy, kart czy innych urządzeń niezbędnych do otwierania pomieszczeń. Wydarzenie to miało miejsce w 1998 roku i zapoczątkowało nowy etap myślenia o chipach w ludzkim organizmie.”
Czymże będzie czip RFID dla nas? Dla nas może być wygodnym narzędziem do poruszania się po miejskiej, krajowej, kontynentalnej i międzykontynentalnej infrastrukturze. Będzie również udogodnieniem dla wszystkich tych, którzy niechętnie noszą portfel, dokumenty i pęk kluczy. Czymże będzie dla rządu? Nie trzeba zanadto wysilać wyobraźni, że będzie doskonałym narzędziem kontroli społeczeństwa. Już dzisiaj wszechobecny monitoring jest w stanie wychwycić i rozpoznać osobę z przysłoniętą twarzą. Teraz dojdzie do tego pełna kontrola finansowa danej jednostki.
Czy to spełnienie apokalipsy wg. Św. Jana?
Apokalipsa św. Jana (13,16-18):
16: I sprawia [tj. Bestia], że wszyscy mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymają znamię na prawą rękę lub na czoło
17: i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia – imienia Bestii lub liczby jej imienia.
18: Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.

Większość za nim zacznie kręcić palcem po czole, niech odpowie sobie na bardzo ważne pytanie. Gdyby ktoś 2 lata temu powiedział Ci, że będziesz musiał nosić po wolnej przestrzeni maskę na twarzy pod rygorem kary finansowej, że nie będziesz mógł w Święta Wielkanocne spotkać się z rodziną? Czy nie popukałbyś się po czole? Dziś wszechobecny atak również na kościół to nic innego jak eliminacja tej części społeczeństwa, która mogła jako wspólnota przezwyciężać najcięższe czasy znane w historii nowoczesnej. Przeczytałem nie dawno świetny komentarz: „Kaganiec nam już założono, teraz czas na łańcuch”

Dlaczego wspomniałem o Kościele, a dam Wam przykład jak przełamywano strach i jaki to miało wpływ na imperia.
Aby nie zaśmiecać tematu, zachęcam się zapoznać z tematem Plagi Antonińskiej. To powinno Wam uświadomić w czym, a przede wszystkim w kim obecni rewolucjoniści widzą zagrożenie.

Źródła:

Osoba bez chipa znajdzie się poza nawiasem społeczeństwa
Chipowanie ludzi to dzieło Bestii? Technologia sprowadzi Apokalipsę św. Jana
ID2020, czyli cyfrowa tożsamość dla każdego
Chipowanie ludzi – nowe wyzwanie dla bezpieczeństwa

Spidzio199

2020-11-27, 19:42
Ja się całkowicie zgadzam z autorem - to taka sama prawda jak płaska Ziemia, fale 5G gotujące mózgi, zamach w Smolensku i wszystkie prawdy kłamczuszka Mateuszka

Aprilman

2020-11-27, 19:43
satariel napisał/a:

Kompetencje moje są takie, że jak jest groźny wirus, to żeby było to prawnie załatwione, wprowadza się stan nadzwyczajny i zawiesza się część praw ludzi. Resztę twojego pie**olenia można spuścić w kiblu. Proste zasady i tak nie dochodzą do takich jak ty, więc nie wiem, kto tutaj się obraża na rzeczywistość.




Podsumowując, nie masz pojęcia o epidemiologii oraz jakie są następstwa wprowadzenia stanu nadzwyczajnego dla zwykłych ludzi, ale gdyby to zależało od Ciebie wprowadziłbyś to BO TAK. I pewnie najważniejsze to znać się na wszystkim, na chłopski rozum to i w kosmos polecisz i raka wyleczysz, jasne.

Frerus

2020-11-27, 19:43
mygyry napisał/a:

Coście się tak co poniektórzy przyj***li do tych maseczek? Przynajmniej nikt nie kicha i nie kaszle na ciebie w przestrzeni publicznej, standard wyższej kultury u azjatów od lat, na całym świecie widać tego efekty, znaczący spadek chorób typu grypa i tym podobnych, spadek chorób tzw. brudnych rąk, dodatkowo chodzi o aspekt psychologiczny, który przypomina nam o wirusie z którym i tak każdy będzie miał styczność, ale chcą to odłożyć w czasie, żeby służba zdrowia przetrwała. Gdyby tak bardzo komuś zależało na czipowaniu to gwarantuje ci, że połowa sama by poszła po chip który zastąpiłby karty płatnicze i dokumenty tożsamości, ja osobiście wprowadziłbym obowiązek chipowania przestępców tak samo jak w przypadku pobierania odcisków palca, recydywa spadłaby o 90%



Dobrze kolego masz rację do maseczek, ale czy ktoś nas poinstruował jak z nich korzystać ? Chodzi o to żeby jednorazowe były do uzytku raz albo do jakiegoś określonego czasu czy to dowch godzin czy jak, bo to że noszisz maseczke to chronisz tylko innych a sam wdychasz bakterie ktore wydychasz z ust i mozesz sie nabawic grzybicy płuc. Problem polega w tym że społeczeństwo nie myśli jak utylizować i jak długo nosic maseczke i czy w ogole ją uprać trzeba, bo to że wyrzucisz do śmietnika to też tak może być że ciekawski ptak podleci wyciągnie ją póżniej piesiek to powącha i tak sie niesie.
Także społeczeństwo musi się nauczyć "korzystania" z maseczek i wtedy bedzie w porządku ale kolejna rzecz też jest że jak ludzi zaczną nosić maseczki na okrągło na świeżym powietrzu to nasz organizm będzie miał mniej mikrobów czy też bakterii i społeczeństwo z kolei może być podatniejsze na choroby.
Jednym słowem j***ć ogolnie te czipy, j***ć maseczki powinno być jak było, po prostu wilkie firmy rządzą światem i im już się już nudzi i wymyślają bo maja kasy tyle że oni sami nie wiedzą ile jej mają to teraz chdzą władzy i rządzić i ustalać to co oni sobie chcą.
Szkoda słow na to wszystko i tyle.

Nabs

2020-11-27, 19:45
Czyli nasz super niedoj***ny rząd, potajemnie jest super zorganizowany i to wszystko to jest z góry przemyślane na każdym kroku? Ja pie**ole, przecież nasi rządzący to pie**oleni kretyni, całkowicie odklejeni od rzeczywistości. Jeżeli uważasz że są w stanie cokolwiek zaplanować i doprowadzić to do końca, to jesteś jeszcze bardziej naiwny niż muzumanie, którzy wierzą w 72 dziewice po śmierci.

Andriu996

2020-11-27, 19:47
Ludzie są zbyt ogłupieni żeby w to uwierzyć. Lata dezinformacji w telewizji i coraz gorsza esukacja zrobiły swoje.

mygyry

2020-11-27, 19:48
satariel napisał/a:

Uhm, czyli jak przejdę na czerwonym, to będę mógł dostać zakaz poruszania się po chodniku i komunikacją miejską i będę musiał siedzieć w domu? Tak właśnie powstaje zamordyzm, bo ludziom się jebią priorytety. Jak widać, w wielu siedzi j***ny komuch. Nic dziwnego, ze ten system tak dlugo trwał.



To zaraz ktoś zabronił tym chińczykom wychodzić z domu czy raczej ukarał zakazane korzystania ze środków transportu publicznego za łamanie prawa? Wiesz że możesz u nas również dostać zakaz korzystania na przykład z samolotu jak odwalisz jakiś cyrk? Ba dokładnie tak powinno się karać osoby które regularnie jeżdżą bez biletów a u nas masz mandat a tu masz proste i o wiele bardziej edukacyjne rozwiązanie. Komuch to właśnie w tobie siedzi nie umiesz za respektować prostych zasad publicznych i krzyczysz, że cię może za to czekać kara to zlikwidujmy cały kodeks karny i drogowy, dlaczego nie?

sa...........el

2020-11-27, 19:49
Aprilman napisał/a:

Podsumowując, nie masz pojęcia o epidemiologii oraz jakie są następstwa wprowadzenia stanu nadzwyczajnego dla zwykłych ludzi, ale gdyby to zależało od Ciebie wprowadziłbyś to BO TAK. I pewnie najważniejsze to znać się na wszystkim, na chłopski rozum to i w kosmos polecisz i raka wyleczysz, jasne.



Nie, bo k***a ty masz pojęcie i najlepiej od jutra zamknąć wszystko i zostawić otwarte kościoły. - z pewnością to epidemiolodzy doradzili. Jakbyś nie zauważył, to ich opinie też często przeczą sobie, ale poszedłbyś za nimi w ogień. Albo robimy coś zgodnie z prawem, albo lecimy w ch*ja i ludzie potem mają wątpliwości i jebią takich jak ty i władzę. I bardzo k***a dobrze, bo mają dość pie**olenia o szopenie.

Aprilman

2020-11-27, 19:52
Nabs napisał/a:

Czyli nasz super niedoj***ny rząd, potajemnie jest super zorganizowany i to wszystko to jest z góry przemyślane na każdym kroku? Ja pie**ole, przecież nasi rządzący to pie**oleni kretyni, całkowicie odklejeni od rzeczywistości. Jeżeli uważasz że są w stanie cokolwiek zaplanować i doprowadzić to do końca, to jesteś jeszcze bardziej naiwny niż muzumanie, którzy wierzą w 72 dziewice po śmierci.



Śledzisz tylko skandale i to co zj***li, absolutnie nie jestem ich zwolennikiem, ale wybieranie sobie faktów pod własny światopogląd to najczęstszy błąd poznawczy. Jak myślisz czy w ostatnich latach obniżyli jakiś podatek?

satariel napisał/a:

Nie, bo k***a ty masz pojęcie i najlepiej od jutra zamknąć wszystko i zostawić otwarte kościoły. Albo robimy coś zgodnie z prawem, albo lecimy w ch*ja i ludzie potem mają wątpliwości i jebią takich jak ty i władzę.



Powiedz w której części swojego komentarza poparłem kościół? Czy powiedziałem, że ja mam pomysł jak to zrobić lepiej? To według ciebie wszystko jest ch*jowo i wszyscy ludzie poza tobą to debile.

sa...........el

2020-11-27, 19:57
mygyry napisał/a:

To zaraz ktoś zabronił tym chińczykom wychodzić z domu czy raczej ukarał zakazane korzystania ze środków transportu publicznego za łamanie prawa? Wiesz że możesz u nas również dostać zakaz korzystania na przykład z samolotu jak odwalisz jakiś cyrk? Ba dokładnie tak powinno się karać osoby które regularnie jeżdżą bez biletów a u nas masz mandat a tu masz proste i o wiele bardziej edukacyjne rozwiązanie. Komuch to właśnie w tobie siedzi nie umiesz za respektować prostych zasad publicznych i krzyczysz, że cię może za to czekać kara to zlikwidujmy cały kodeks karny i drogowy, dlaczego nie?



Podam ci przykład, żeby ci mózg nie eksplodował, co jest w tym co robią nie tak. Wyobraź sobie, że przekroczyłeś prędkość, a od jutra nie możesz wyjechać z miasta metrem. Dalej nie widzisz problemu? Jesteś albo głupi, albo niezorientowany w temacie, to sobie obejrzyj jaki mają system, o ile rozumiesz angielski.



mygyry

2020-11-27, 19:58
Aprilman napisał/a:

Jak myślisz czy w ostatnich latach obniżyli jakiś podatek?



Tak obniżyli kilka ale doj***li naście nowych

sa...........el

2020-11-27, 20:00
Aprilman napisał/a:

Śledzisz tylko skandale i to co zj***li, absolutnie nie jestem ich zwolennikiem, ale wybieranie sobie faktów pod własny światopogląd to najczęstszy błąd poznawczy. Jak myślisz czy w ostatnich latach obniżyli jakiś podatek?
Powiedz w której części swojego komentarza poparłem kościół? Czy powiedziałem, że ja mam pomysł jak to zrobić lepiej? To według ciebie wszystko jest ch*jowo i wszyscy ludzie poza tobą to debile.



Pokazałem absurd, który pozostawił kościoły otwarte, gdzie spotyka się wielu seniorów, a zamknęło wiele innych miejsc, gdzie zachorowania były na bardzo niskim poziomie. Kto tutaj mówi, że popierasz kościół? jak widać bardzo bierzesz wszystko do siebie.

Aprilman

2020-11-27, 20:08
mygyry napisał/a:

Tak obniżyli kilka ale doj***li naście nowych




Tak, doj***li, zgadzam się. Jednak w zależności od mediów słyszy się tylko jedną stronę, nie ma obiektywnego spojrzenia na sprawę. Jedni krzyczą, że jest zajebiście a drudzy, że ch*jnia na maksa. Gdzie w tym jakiś skrawek obiektywizmu?
Ostatnie miesiące pokazały, że nie radzą sobie z sytuacją i to z pewnością ich ostatnia kadencja, ale wyszukiwanie sobie informacji pasujących do własnego światopoglądu to dzisiaj powszechny problem.

[quote="satariel"]Pokazałem absurd, który pozostawił kościoły otwarte, gdzie spotyka się wielu seniorów, a zamknęło wiele innych miejsc, gdzie zachorowania były na bardzo niskim poziomie. Kto tutaj mówi, że popierasz kościół? jak widać bardzo bierzesz wszystko do siebie.[/q


Też uważam, że pozostawienie kościołów otwartych to absurd, ale określanie wszystkich działań rządzących jako absurdalnych to przesada, część z nich ma jak najbardziej sens.

mygyry

2020-11-27, 20:08
satariel napisał/a:

Podam ci przykład, żeby ci mózg nie eksplodował, co jest w tym co robią nie tak. Wyobraź sobie, że przekroczyłeś prędkość, a od jutra nie możesz wyjechać z miasta metrem. Dalej nie widzisz problemu? Jesteś albo głupi, albo niezorientowany w temacie, to sobie obejrzyj jaki mają system, o ile rozumiesz angielski.



Czyli różnią się jedynie systemem kar, który zamiast łatać budżet mają edukować u nas możesz za złamanie przepisów trafić do więzienia więc chyba wolę mieć szlaban na metro, kara ma być uciążliwa a problem poruszaniem się będzie kurewsko problematyczny więc cel osiągnięty. Wracam do mojego stwierdzenia że bredzisz bo brniesz bez sensu uważając się za nieomylnego, bo akurat ten system po prostu unowocześnił system karania zamiast mandatów, które nie robią wrażenia na majętnych to utrudniają życie każdemu. Problemem może być system rozpoznawania twarzy, który służył do inwigilowania i piętnowania ludzi którzy protestowali!

rufus90

2020-11-27, 20:28
Tematów dotyczących maseczek, koronawirusa itd. było na sadisticu conajmniej kilka i do tej pory pod każdym postem znajdują się ludzie, którzy twierdzą, że maseczki ratują nam życie, rząd wprowadza słuszne ograniczenia a na koronawirusa umierają niezliczone ilości ludzi. Do tego wydaje im się, że szczepionki wszystko zakończą i ich życie powróci do całkowitej normalności.
Ja chodziłem na jakieś manifestacje antycovidowe, starałem się ludziom tłumaczyć to i owo. Wydawało mi się, że obracam się wśród mądrzejszych osób.. niestety nie. sp***alam stąd, póki jeszcze można normalnie wyjechać, może jakiś cud się wydarzy i nie skończy się to wszystko tak, jak przewiduje autor posta. Ludziom co wierzą w to, co mówią w TVN, TVP itd. wielki ch*j w dupę za głupotę i naiwność.