18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kilka przykładów jak pokonać prawidłowo zakręt.

krzyks • 2015-08-25, 12:42
Jak widać można to zrobić na wiele sposobów.. polecam od 3:20

PikosTychy

2015-08-25, 14:08
po 3:20 tylko BMW sie nie rozj***ły dziwne :-/

668686

2015-08-25, 16:37
k***a moje pole :D

ZR...........E_

2015-08-25, 17:02
polecę klasykiem


krzyks

2015-08-25, 17:11
ZRYJ_GRUZ_CYGANIE_ napisał/a:

polecę klasykiem



to jedyne BMW w tym temacie, które wylądowało w polu.

spr_szn

2015-08-25, 21:11
Przynajmniej się ludzie nabiegali. Nie jak na piłce nożnej - kiełbaska i januszowanie...

krzyks

2015-08-25, 23:29
spr_szn napisał/a:

Przynajmniej się ludzie nabiegali. Nie jak na piłce nożnej - kiełbaska i januszowanie...


No tak, zgodnie z dewizą: "Weź czynny udział w zawodach"

Pikdzik

2015-08-26, 10:16
az sobie colina odpale:)

kozojebca1231

2015-08-26, 12:24
dorośli faceci, a zajarani jak małe dzieci że mogą jakoś pomóc ;)

Ma...........ke

2015-08-26, 20:55
Gdzie wypadek kubicy!!

Demoty

2015-08-26, 21:28
Ależ bym się wk***ił gdyby to było moje pole...

Faldrack

2015-08-26, 22:49
Tylko ja miałem nadzieję, że grubego z 3:20 w końcu coś pie**olnie ?

nepster

2015-08-27, 00:45
Może mi ktoś wyjaśnić fenomen tych pseudo wyścigów pokazanych na filmie? To są kierowcy którzy pierwszy raz prowadzą samochód czy to po prostu kobiety w WRC. Jaki normalny kierowca wchodzi w zakręt poślizgiem i po kiego ch*ja? O ile mi wiadomo w całej zabawie chodzi o to żeby osiągnąć jak najkrótszy czas przejazdu a zakręty brane bokiem skutecznie to uniemożliwiają. Po drugie jakim trzeba być cepem, żeby dodawać gazu mając już i tak nadsterowny samochód i to jeszcze przy RWD.

Dragonas

2015-08-27, 01:42
@nepster
Na szutrze skręcanie samymi kołami jest mało efektywne, na odcinkach szutrowych w szybkich zakretach zarzuca sie samochodem, specjalnie wprowadzając go w poslizg, i dodaje gazu bo pomoga to pokonac zagret bez wypadania z niego(co czasani sie nie udaje).
Takie techniki stosowane sa od poczatku rajdow. Daje to lepsze wyniki, bo czesto zeby pokonac taki zakret bez poslizgu musieliby jechac duzo, duzo wolniej.