topic

Kibel to nie raj...

~Angel • 2018-10-30, 13:34
...nie wal konia tylko sraj


kolejny

2018-10-30, 14:15
W sumie to mnie zastanawia z czego ludzie się śmieją, każdy się pieprzy, masturbuje z czego to k***a wielkie halo, koleś mógł zamknąć okno, ale po co ten facet zaglądnął do sąsiedzkiej łazienki, pewnie liczył że podejrzy sąsiadkę i ją nagra i sam by walił konia do tego

100Burned

2018-10-30, 15:06
kolejny napisał/a:

W sumie to mnie zastanawia z czego ludzie się śmieją, każdy się pieprzy , masturbuje z czego to k***a wielkie halo, koleś mógł zamknąć okno, ale po co ten facet zaglądnął do sąsiedzkiej łazienki, pewnie liczył że podejrzy sąsiadkę i ją nagra i sam by walił konia do tego



Właśnie nie wszyscy się pieprzą stąd takie zachowanie.

AyCaramba

2018-10-30, 16:37
Co za czasy, żeby nie można było sobie w spokoju konia zwalić :roll: a nagrywa jakiś pedał stulejarz, na ch*j podglądał cudzą ubikację?

~CanesPL

2018-10-30, 18:42
Dopiero co zaczął, brelok przy kluczu w drzwiach jeszcze się porusza.

castagir

2018-10-30, 18:45
@~CanesPL
Porusza się, bo ten koleś tak szybko zapie**ala łapą, że aż porusza powietrzem.

TB303

2018-10-30, 18:49
kolejny napisał/a:

W sumie to mnie zastanawia z czego ludzie się śmieją, każdy się pieprzy, masturbuje z czego to k***a wielkie halo, koleś mógł zamknąć okno, ale po co ten facet zaglądnął do sąsiedzkiej łazienki, pewnie liczył że podejrzy sąsiadkę i ją nagra i sam by walił konia do tego


AyCaramba napisał/a:

Co za czasy, żeby nie można było sobie w spokoju konia zwalić :roll: a nagrywa jakiś pedał stulejarz, na ch*j podglądał cudzą ubikację?


Miał chętkę na ch*ja, to wszystko.

szaman1991

2018-10-30, 20:02
a ch*j mnie to wszystko obchodzi

edek.bajzel

2018-10-30, 20:46
dzięki Anioł za własne nagranie, ale czekam na inne
gdy Ciebie posuwają

AlaksanderLukaszenka

2018-10-30, 21:21
Co jest złego w masturbacji? Kamerzysta ma chyba problemy z potencją i nie może sobie ulżyć dlatego nagrywa innych gdy to robią, z zazdrości.

~Angel

2018-10-30, 23:27
edek.bajzel napisał/a:

dzięki Anioł za własne nagranie, ale czekam na inne
gdy Ciebie posuwają



Won pedrylu!

Swoje pedalskie marzenia zachowaj dla swojego chłopaka.

Byku35

2018-10-30, 23:28
ok niech wali jest u siebie a zboka z kamerką wychłostać

ten flak trochę mnie martwi, bądź zdrów chłopie, pozdrawiam!

forrest990

2018-10-31, 09:31
Zobaczyłem komentarz z trescia "podejrzec sasiadke" wiec odpalilem a zobaczylem typa co marszczy freda. Podstepna szujo!