18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Karski Song oraz Żubr

KrzywyFireheart • 2014-05-12, 16:40
Hej,

Jestem studentem prawa na WPIA UW - wśród naszych wykładowców jest sporo znamienitych i mniej znamienitych polityków czy też celebrytów.

Jedną z tych osób jest dr hab. Karol Karski z Prawa i Sprawiedliwości - tak, to ten od Gran Prix Cypru Meleksem 8-)

Jutro dr hab. ma urodziny, więc jego sztab wyborczy wypuścił nowy spot na YouTube.

Karski Song (Spot #2)



Żubr (Spot #1)

IMO to zniszczyło system :-D



Osobiście bardzo go lubię - ciekawe ćwiczenia i ładne 4 na egzaminie z Prawa Międzynarodowego Publicznego :mrgreen:

Jezusa_Wursta

2014-05-12, 16:42
Prawacki przypał no i obowiązkowo moczymorda ;)

wrobel102

2014-05-12, 16:43
Dobra tylko dla czego mam akurat na niego głosować? Bo co?
Piosenka i clip jeszcze bardziej gówniany od spotu, poziom merytoryczny porównywalny do spotów Twojego r*chania.

I ch*j z tego, że go lubisz? Czyni go to dobrym politykiem? Dzięki temu Polska stanie na nogi pod unijną okupacją?
PiS to j***ne lewactwo ciota i ch*j.

KrzywyFireheart

2014-05-12, 16:47
Tutaj taki bonus - prześmiewcza piosenka Jacka Kozłowskigo - wojewody



@wrobel102 - lubię go prywatnie, sympatyczny człowiek który nie gada o Smoleńsku. Głosować nie będę na niego (nie mój okręg).

wrobel102

2014-05-12, 16:52
A gdybyś mógł na niego głosować to oddałbyś na niego swój głos?
Jeśli tak to dlaczego?

Już tyle razy słyszałem:
~Podpisz się pod listę poparcia XXX"
-Ale on jest z SLD, nie.
~Ale to bardzo miły człowiek!

Jak tu nie kochać ochlokracji. :>

KrzywyFireheart

2014-05-13, 09:28
wrobel102 napisał/a:

A gdybyś mógł na niego głosować to oddałbyś na niego swój głos?
Jeśli tak to dlaczego?

Już tyle razy słyszałem:
~Podpisz się pod listę poparcia XXX"
-Ale on jest z SLD, nie.
~Ale to bardzo miły człowiek!

Jak tu nie kochać ochlokracji. :>