18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jestem fotografem

Pener • 2012-11-16, 00:28
mam lustrzankę :krejzi:

Preeezes

2012-11-16, 00:38
Niestety to prawda. A najbardziej mnie denerwuję rozpieszczone nastolatki co mamusia i tatuś kupią aparat za 3000 zł po to aby córeczka mogła robić zdjęcia w łazience ;/ A te bardziej "ambitne" wychodzą z domu i napizgają w trybie auto. Nie wiem jak wam ale mi na ich miejscu przydałaby się maska spawalnicza bo od tego flesza może oczy wyj***ć...

makabrax

2012-11-16, 00:58
@up
tak tak, już taki jeden koleś co go tutaj wszyscy lubią, taki niski gruby, co prowadzi taki program na onecie o tytule "środa" podobnie mówił ;]

Lasarr

2012-11-16, 01:29
jestę fotografę xD

Preeezes

2012-11-16, 03:31
@makabrax pisząc to na nikim się nie wzorowałem. Po prostu wiem to z doświadczenia

lofix1

2012-11-16, 06:37
milczeć plebejskie kmioty, idźcie pstrykać maniane swoimi kompaktosalcesonami 'dzieś indziej!
:krejzi:

Sinus

2012-11-16, 06:44
I do tego koniecznie konto na fejsbuku w stylu "imie nazwisko photohraphy"

yahym

2012-11-16, 10:20

mi się tam to podoba :-D

SheryZa4

2012-11-16, 13:55
Jedyne co mi przychodzi do głowy to znany już klasyk:
"Życie jest jak czajnik [...]" by Dominika Photography

:amused:

or...........ek

2012-11-16, 15:46

wlodarczyk

2012-11-16, 20:06
@Preeezes w pełni się zgadzam. Ale niestety często sam jestem postrzegany za taką osobę i mimo że chce zająć się fotografią na poważnie to bardzo często jestem lekceważony właśnie przez taki stereotyp "nastolatka z aparatem od rodziców" mimo iż na swój aparat zbierałem przez ponad 2 lata i mam już nawet pewne sukcesy.