topic

Jedziemy, sprawdź...

krzyks • 2017-06-22, 08:54
...czy grill już się rozgrzał 8-)


Tulkas

2017-06-22, 18:53
Sadistic.pl bawi i uczy

saves

2017-06-22, 19:16
Wielokrotnie z braku probówki sprawdzałem przewody ręką. Raz mnie trzymało jakieś pięć sekund. Teraz jak mnie kopie to nawet bardzo nie boli. Czuje raczej mocny dyskomfort.

Sinecod

2017-06-22, 20:45
Alonso napisał/a:

Szczerze mówiąc to mam w piździe tych brawurowych gówniarzy z go pro, którzy mieć fejm i urządzają sobie ryzykowne wdrapywanie na kominy, zwisanie z mostów, zjeżdżanie z góry na rowerach, czepienie się tramwajów, wchodzenie na lokomotywy itd. Niech idą w ch*j. Nie przejmuję się ich losem.



Będziesz miał w piździe jak będziesz jechał pociągiem albo nawet jechał samochodem i będziesz stał, bo debil się zabił i trzeba czekać na prokuratora żeby posprzątali gnoja...

FunkyKoval

2017-06-23, 07:12
dunik1 napisał/a:

Taka rada, jak chcecie sprawdzać czy coś jest pod napięciem, róbcie to wierzchołkiem prawej dłoni, jak was pie**olnie to skurcz mięśni odrzuci rękę do tyłu. Dlaczego prawej ? Bo najdalej od serca.



Skurcz ręki nie odrzuca. Jak dotkniesz czegoś pod napięciem wierzchem dłoni, to skurcz nie spowoduje zaciśnięcia jej na przewodzie elektrycznym.

shatta

2017-06-23, 18:13
T0B1 napisał/a:


Przecież serce jest na środku klaty.



To musi być prowokacja :roll:
Serce jest po lewej strony klatki piersiowej. Dlatego masz tam tylko dwa płaty płucne w porównaniu do trzech po stronie prawej (jest więcej miejsca) :-)

plmnb

2017-06-24, 09:29
Dinaeel napisał/a:

Czy jest na sali specjalista?


Tak, urządzenie które on dotknął zwie się oporami rozruchowymi.
Ot urządzenia których zadaniem jest dołożyć oporu podczas rozruchu. Stosuje je się w połączeniu z silnikami prądu stałego.
Stosuje je się po to by móc kontrolować prądy rozruchu, a co za tym idzie płynne przyspieszanie składu. 1. Są gorące 2. Podczas rozruchu płynie przez nie największy prąd :amused:

Sliski

2017-07-29, 13:40
Tak jak @up - oporniki dosyć kuźwa dużych mocy.
Są w izolowanej obudowie, i raczej na niej nie ma napięcia. Jeżeli jest, to mniejsze niż na trakcji, bo służą właśnie zmniejszaniu napięcia pod obciążeniem silników.

A to, że wydawał się dobrym uchwytem pociągu pomimo raczej strasznie dużej temperatury na powierzchni dało całą zabawę. Odskoczenie było raczej tylko odruchem przy brutalnym poparzeniu.