18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jedzenie pociąg u gebelsa

Człowieku • 2020-09-06, 23:01
Ochoczo kierowca mahal ,lecz za głowę pozostało mu się złapać


Eknen

2020-09-07, 09:40
Tranquillum napisał/a:

Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są sk***iałymi cwe*ami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego



Droga hamowania pociągu o masie 1500 ton, jadącego z prędkością 50 km/h to około 500 metrów......
Droga hamowania pociągu o masie 750 ton, jadącego z prędkością 100 km/h to około 500 metrów.......

Czyli jeśli cokolwiek ogranicza widoczność maszyniście : wzniesienie, zakręt, roślinność to pozamiatane....

Masz tu dziecko wzory na hamowanie pociągu - pobaw się
https://dl.acm.org/doi/pdf/10.5555/563780.563784

ph5i5

2020-09-07, 09:45
,mahał’, ‚gebelsy’ i nazywanie Holendrów Goebbelsami . :roll: :shock: :roll:

SebasR7

2020-09-07, 09:48
raf3000 napisał/a:

nie lepiej wyłamac szlabany ???????



Strzelam, że coś w układnie pneumatyki się rozszczelniło co poskutkowało zablokowaniem hamulców. Dość częsty przypadek na nierównych przejazdach kolejowych.

dyhayne

2020-09-07, 09:53
Attero132 napisał/a:

A debilu nie bierzesz pod uwagę ze uderzenie a później ciągnięcie ciężarówki powoduje szybsze wytracenie prędkości przez pociąg?



Noo maks 35 ton przeciw minimum 200, gdzie te 200 jedzie po torze a te 35 jest lamane jak zapalka z pewnoscia znacznie spowolni taka mase. Stan na drodze i przyjmij rozpedzona osobowke na klate, ciekaw jestem jak bardzo skrocisz droge ewentualnego hamowania. Same bystrzaki
:roll:

Człowieku

2020-09-07, 10:02
:shock: przepraszam za kalectwo :oops: miałem problem z błędnikiem wczoraj :roll: trochę za dużo było... Dziękuję za wyrozumiałość to był mój pierwszy raz :mrgreen: na trzeźwo nie dał bym rady :-P :->

Tranquillum

2020-09-07, 10:06
Widzę, że wy nie potraficie czytać ze zrozumieniem, więc kończę tą bezsensowną pogawędkę z, jak to nazwaliście "glupkami", "debilami" i "dzieciakami".. Bywajcie zdrowi fizycznie, bo psychicznie już nie do odratowania..

xv89

2020-09-07, 10:51
Tranquillum napisał/a:

Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są sk***iałymi cwe*ami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego



No pewnie. Każdy "konduktor-sk***iel" ma HUD wyświetlający mały celownik na przedniej szybie, a jego marzeniem jest wjechać w naczepę wyładowaną stalowymi prętami/rurami czy blachami.
Choć, moim zdaniem, szczyt punktacji zajmować powinny ameby umysłowe, takie ja Ty :)

Kriski

2020-09-07, 10:52
Eknen napisał/a:

eee tam. Na upartego można ich nazywać gebelsami. Rasa germańska w końcu. No i przecież Holendrzy dość mocno kolaborowali z nazistami.
5 Dywizja Pancerna SS „Wiking” złożona z patriotycznych pomarańczowych pacyfikowała ludność Lubelszczyzny w 41' i tłumiła Powstanie Warszawskie w 44'
23 Dywizja Grenadierów Pancernych SS „Nederland” walczyła z Polakami pod Szczecinem . Holenderskie oddziały SS były najlepsze , najskuteczniejsze , otrzymały najwięcej Krzyży Żelaznych - najwyższych nazistowskich odznaczeń za męstwo . Rząd holenderski aktywnie współpracował z Niemcami w celu wyłapania Żydów ...



Głupoty piszesz, a wystarczyło sobie poczytać że 5 pancerna to byli Niemcy z pułku Germania oraz kolaboranci z północnej Europy.

źródło

mareczek_76

2020-09-07, 11:04
Te szlabany to chyba ze złota robią... :-/

PhantomMask

2020-09-07, 11:12
baronturbina napisał/a:

Stare i bodajże na JM było



To rozumiem, że kolega spod znaku tęczowej flagi jm ?

przewodnik_elektryczny

2020-09-07, 11:31
k***a co za banda debili zaczynając od autora. Cholera wie co znaczy jedzenie pociągu? Holendrów nazywa się wiatrakami jak już a nie gebelsami. I kierowca ciężarówki gdyby mógł to wyłamałby szlabany, prawie na pewno miał jakąś awarię

Attero132

2020-09-07, 11:47
dyhayne napisał/a:

Noo maks 35 ton przeciw minimum 200, gdzie te 200 jedzie po torze a te 35 jest lamane jak zapalka z pewnoscia znacznie spowolni taka mase. Stan na drodze i przyjmij rozpedzona osobowke na klate, ciekaw jestem jak bardzo skrocisz droge ewentualnego hamowania. Same bystrzaki



Nie dość że baran to jeszcze ślepy...widać po nagraniu że uderzenie miało wpływ na drogę hamowania widać wyraźne zwolnienie pociągu i go chwilowo uniosło. Co do osobówki nawet nie będę wchodził w większa dyskusję bo widać żeś debil co na fizyce nie uważał. Jaki wpływ na drogę hamowania mają zakleszczone metalowe elementy między pojazdem a gruntem a jaki człowiek który zostaje od razu wyj***ny w powietrze przez samochód?

alucard321

2020-09-07, 14:08
Attero132 napisał/a:

Nie dość że baran to jeszcze ślepy...widać po nagraniu że uderzenie miało wpływ na drogę hamowania widać wyraźne zwolnienie pociągu i go chwilowo uniosło. Co do osobówki nawet nie będę wchodził w większa dyskusję bo widać żeś debil co na fizyce nie uważał. Jaki wpływ na drogę hamowania mają zakleszczone metalowe elementy między pojazdem a gruntem a jaki człowiek który zostaje od razu wyj***ny w powietrze przez samochód?



Ćśśś. Spokojnie. Nie dyskutuj z debilami, bo, jak mówi stare powiedzenie, sprowadzą Cię do swojego poziomu i dojebią doświadczeniem.

mazga50

2020-09-07, 14:36
Zawsze mnie to pasjonowało, że wolą poświęcić ciężarówkę z naczepą, żeby tylko nie złamać plastikowego szlabanu za 500 ojro.

Mietek7567

2020-09-07, 15:03
Tranquillum napisał/a:

No oczywiście.. Potrafi się zatrzymać 30 metrów za rozj***ną ciężarówką, ale przed już nie.. Jakiż jestem głupi, żeby nie pojąć dlaczego.



Wprowadzane jest tak zwane hamowanie nagle i tyle nic więcej nieda się zrobić. Długość hamowania takie pociągi zależy od jego masy ,ilości kół i prędkości.