18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

"Jam jest Ognisty Edward, kurwa!!!"

CoJaTamKurwaWiem • 2021-04-16, 05:16


Nie wiem, nie znam się, nie ogarniam sytuacji, ale chcę takie coś :mrgreen:

kapelan_szturmowy

2021-04-16, 10:14
tradycyjny "Koktajl Mołotowa" jest szybszy, tańszy i skuteczniejszy. Do dupy z takim postępem.


żmij

2021-04-16, 10:25
CoJaTamk***aWiem napisał/a:

chcę takie coś



To kup sobie lakier do włosów i zapalniczkę.

Zakapturzony_Nalesnik

2021-04-16, 11:25
Kolejny powód aby nie odstawiać szczepionki na później, przyjedzie mobilny lekarz i każe robić nowy test na wypalanie dupy ogniem. Jeśli przeżyjesz to jesteś chory i musisz przyjąć druga dawkę, w przeciwnym wypadku szczepionka nie jest już potrzebna.
Patent w fazie testów na przypadkowej grupie ochotników.

Hyena83

2021-04-16, 11:36
Zakapturzony_Nalesnik napisał/a:

Kolejny powód aby nie odstawiać szczepionki na później, przyjedzie mobilny lekarz i każe robić nowy test na wypalanie dupy ogniem. Jeśli przeżyjesz to jesteś chory i musisz przyjąć druga dawkę, w przeciwnym wypadku szczepionka nie jest już potrzebna.
Patent w fazie testów na przypadkowej grupie ochotników.






baronturbina

2021-04-16, 11:36
żmij napisał/a:

To kup sobie lakier do włosów i zapalniczkę.


To jest bardziej wymyślne urządzenie niż lakier do włosów i zapalniczka hahah

Polacco Sivusco

2021-04-16, 13:01
Zabójcza broń 2-3 zaczyna się od takiego ogniomistrza. I wtedy Danny Glover wychodzi w samych gaciach i odwraca uwagę


Rozjebie

2021-04-16, 13:19
CoJaTamk***aWiem napisał/a:

ale chcę takie coś



I po ch*j ci to, jak pierwszy lepszy dres wyrwałby ci to z rąk i wsadził w dupsko, leszczu :D

PabllosSantoDaSilva

2021-04-16, 13:53
Debil z kamerą zamiast zahaczyć gnoja to myśli tylko o swojej dupie i sobie grzecznie omija piromana.

ritu4l

2021-04-16, 14:22
Sezon na fejka ciąg dalszy.

CoJaTamKurwaWiem