Ja oglądam:
- South Park
- Włatcy Móch
- Prison Break (dla odmóżdżenia)
Wcześniej obejrzałem:
- Miasteczko Twin Peaks (no. 1 wszech czasów jak dla mnie, zajebisty klimat nawet po tylu latach)
- X-Files (wszystkie 9 sezonów)
- Rome
- 3 sezony 4400 (na 4 już mi zabrako chęci)
Ogólnie to żadnych seriali poza modą na sukces nie oglądam, chyba że sobie jakąś fajną gierkę czasem ściągnę i bez seriala nie chce pójść, to wtedy przeglądam różne seriale do niej i jak któryś zadziała to przestaję
- Stargate SG1, Atlantis
- Prison Break
- South Park
- Californication (te teksty, akcja
- czasem matula zarzuci coś co jest na dekoderze za friko to i to oglądam(Desperate Housewifes etc, ale to tylko jak się nudzę )
- Lostów
- Terminatora Kroniki Sary Connor
M.D. House (kocham te zwariowane przypadki)
Włatcy Móch
Prison Break (ale tylko sezon 1-3 bo potem nie zdenerwowało i mam przerwę )
Californication (dobre ;P)
Merlin (tak aby czasem przenieść się w świat fantazji)
sporadycznie coś oglądnę Ulubiony to "Świat wg Bundych" i lepszego nie znam iKiepscy mogą być tak to "Muminki" lubię, "Smerfy" i to tyle ze światowego kina... dawno dawno temu seryjnie oglądałem Archiwum X a później srałem w spodnie jak światło zgasło...
ke...........n1
2009-02-23, 20:16
Tak jakoś ostatnio oglądam Californication, może być
Obecnie ogladam The Tudors, kreskówki tj. laboratorium dextera, dom dla wymyślonych przyjaciół pani foster, johny brawo, South Park, Simpsonów itp.
kiedys ogladalam Losta, Skazanych 1szy sezon, Gotowe na wszystko - ale mi przeszło.
Poza tym unikam telewizji
House M.D., South Park, filmy branżowe (czyt.- z lesbami), animce (jak ktoś się orientuje- Higurashi-no Naku Koro ni, Azumanga Daioh, Strawberry Panic!, Simoun, Onii-sama E)