18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak ROSJA szanuje swoje wartości.

myjek • 2016-06-30, 02:38
Więc tak...

...Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie jestem marksistą, lewakiem, nie studiuję prawa i nie jestem weganem. Chciałbym tylko pokazać Wam Sadole, dlaczego społeczeństwo coraz bardziej nam się rozwarstwia (vide pobicie Polaków przez Turków w Białymstoku i negatywne komentarze "polakuf" [grubo ponad połowę] na temat, że to jednak Polacy są rasistami i mogli poszanować ich kulturę)
Proszę, Festiwal"nasze produkty" w Moskwie, 10 dni temu. I zagadka, dlaczego zbliżamy się nieuchronnie do zagłady przez ciapate gówno... Czy ktoś widział w stolicy festiwal 'naszych' polskich produktów? Czy Polskość jest promowana?
Zobaczcie jak to wygląda u naszych ruskich sąsiadów, nie nie kocham ich, po prostu podziwiam za to, że potrafią być dumni z tego, że są Rosjanami.



Spodziewam się zj***nych komentarzy k***iarzy siedzących przed blokiem lub domem i palących fajki i pijących browar za pieniądze z moich podatków (pińcet plus). Pozdrówcie mamę Andżelę i tate Alana.

Ma...........ke

2016-06-30, 08:53
I gdzie rozwiązanie tej zajebiście trudnej zagadki dlaczego rozwarstwia nam się społeczeństwo??
Autorze czy ty chociaż raz w życiu sam z własnej woli wyszedłeś z domu zobaczyć czy są jakieś festiwale może jarmarki albo inne uroczystości?
U mnie w małej mieścinie przy granicy z czechami przez cały sierpień i lipiec są jakieś atrakcje promujące polskość i regionalizm niestety wdał się to też rak cygaństwa bo te pie**olone śmieci są promowane przez miasto mimo że nikt ich nie chce i każdy by ich z miasta wypie**olił ale co najmniej dwa razy w roku poza wakacjami też odbywają się u mnie wydarzenia ostatnio byłem we wrocławiu tam też cały rynek i większe ulice przepełnione były budkami z jakimiś regionalnymi specjałami może mieszkasz na zadupiu?

biorgul

2016-06-30, 10:55