18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Idzie lato, idą upały. Bądź bezpieczny.

~Velture • 2023-06-16, 14:42
Z cyklu sadol uczy, sadol bawi.
Pamiętajcie o odpowiedniej wentylacji opon podczas wysokich temperatur.


Vinyl

2023-06-16, 15:13
Również: bardzo ważna sprawa proszę uzupełnić na zaś płyn do kierunkowskazów (blinker fluid)

Majomir

2023-06-16, 15:29
Ja nie muszę mam Flinstone

Marian_Koniuszko

2023-06-16, 15:39
Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.

edek_kotek

2023-06-16, 15:40
VeIture idzie lato, sprawdź czy masz buty do pary ;-)

gustav665

2023-06-16, 15:56
Powinno się stworzyć nową zakładkę na sadolu dla facebookowiczów.

Budrys2000

2023-06-16, 16:05
Marian_Koniuszko napisał/a:

Ja zawsze pompuję powietrze premium do opon i wtedy nie trzeba tych otworków robić. Napompowanie 4 opon kosztuje 200 zł, ale warto, bo zdecydowanie lepszą przyczepność mają i nie trzeba ich zmieniać na zimowe.



Marian, ale prawo jazdy musiała za ciebie zdawać Kaśka

saves

2023-06-16, 16:33
Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.

~Velture

2023-06-16, 16:36
saves napisał/a:

Przed wyjazdem zawsze warto sprawdzić poziom oleju w silniku. W tym celu odkręcamy korek wlewu i zaglądamy do środka. Jeśli oleju nie widać, należy uzupełnić do poziomu, w którym rozrząd będzie w nim zatopiony. Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy, żeby nie musieć ciągle uzupełniać.



Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.

dżonyłojlker

2023-06-16, 16:54
saves napisał/a:

Podobnie postępujemy z płynem chłodzącym. Należy wlać go pod korek, jak do spryskiwaczy



Widać, że miałeś do czynienia z jednym autem i myślisz, że we wszystkich jest tak samo.

VeIture napisał/a:

Tylko dolewamy płynu chłodzącego na rozgrzanym silniku aby mieć pewność, że poziom nie jest zawyżony.



Są takie gdzie możesz sobie odkręcić na rozgrzanym i nic się nie stanie.

PsikutaBezS

2023-06-16, 16:54
Debilizm taki sam jak używanie azotu zamiast powietrza...

MartweMurzyńskiePłody

2023-06-16, 16:56
PsikutaBezS napisał/a:

Debilizm taki sam jak używanie azotu zamiast powietrza...



j***ny...

TRQPL

2023-06-16, 18:03
Nie ma nic ważniejszego niż wymiana oleju w tłumiku.
Profesor Chris zawsze na propsie ;)



programista4k

2023-06-16, 18:42
przypominam, że opony napełniamy helem, wtedy auto staje się lżejsze i szybciej jedzie

Yolanda

2023-06-16, 18:55
Majomir napisał/a:

Ja nie muszę mam Flinstone



Poprostu napisz, że Oplem jeździsz.