18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Hulajnóżka na przejściu

CrazyEdek • 2022-07-05, 12:37
Poleciała w kosmos.


Halman2

2022-07-06, 01:41
@upy napinające dupy. Kierowca samochodu osobowego jest odpowiedzialny za spowodowanie wypadku. Jechał zbyt szybko i nie ustąpił pierwszeństwa. Amen. Wszystko co możecie sobie wyp***zieć w tym temacie jest nie na temat ;)

7wporzondku

2022-07-06, 08:05
Samobójstwo taka hulajnoga. Jak siebie odjebiesz to pal licho ale postronnych szkoda

Mitim

2022-07-06, 11:57
Wypadek idealnie zsynchronizowany z głosem spikierki w radiu.

heartagram

2022-07-06, 21:43
Jestem kierowcą, pieszym i przy okazji użytkownikiem hulajnogi. Prawda jest taka, że nie można dzielić (POD)ludzi na to, że w skodach jeżdżą k***y albo pedelarze to śmiecie. Prawda jest taka, że i na hulajnogach i na rowerach są ludzie i k***y. Jak ktoś jest j***ną k***ą to będzie biegał po drodze dla rowerów a później wsiądzie do auta i będzie k***ą która nigdy nawet nie użyje kierunkowskazu. Jak jesteś k***ą to nią będziesz wszędzie. Jak ktoś jest psem j***nym który na hulajnodze jedze 200 na przejściu we 2 to takim samym psem będzie jak wejdzie na rower czy jako pieszy. Dlatego jak ktoś robi przewinienie na czymkolwiek to od razu powinien mieć kule w łeb.

PS: takie k***y najczęściej jeszcze sobie kupują maltańczyka do bloku. Zabiłbym ich i zgwałcił zwłoki na oczach rodziny!

michaltczew

2022-07-06, 23:10
W tą sobote nie pójdą do Lidla 8-)

Gumisgogo

2022-07-07, 13:56
Prof_Dr_Wiktor_Traktor Dobrze kuźwa powiedziane!!! Piwo!

opółnocyuciebie

2022-07-07, 22:17
mam nadzieję, że chociaż łeb urwało kretynowi

HermanVonSztolc

2022-07-07, 23:14
Prof_Dr_Wiktor_Traktor napisał/a: