Ukształtowanie terenu i stan nawierzchni to jedno a po drugie musieli mieć źle podane piloci dane trasy
samae napisał/a:Ukształtowanie terenu i stan nawierzchni to jedno a po drugie musieli mieć źle podane piloci dane trasy
ty wiesz kto podaje "dane trasy" pilotom? -> kierowca z ktorym wlasnie jada, oni sami ja opisują, w takich miejscach jak na filmiku często zapisuje sie np "Uwaga Syf" znaczy że droga jest brudna z kamieniami albo piachem. Dodatkowo przed takim rajdem zawsze jest 1 lub wiecej przejazdow do nauki trasy. Zle opisana trasa to jest zawsze wynik błędu kierowcy i w pewnym stopniu pilota ktory nie zauważył wspolnie z kierowca np jakiegos wystajacego kamienia czy korzenia itd.
a tak odbiegając od tematu to wlasnie te trasy polskich rajdow jak i wyscigow czesto daja duzo do zyczenia. szczegolnie istotne jest to w wyscigach, pamietam jak w załużu gsmp chyba 2011 rok, pierwszy zakret do ktorego wpadaja auta z maxymalna predkoscia czesto ponad 200km/h droga jest brudna od kół z traktora czy czegoś tam. Wystarczyło by jak by taki organizator nakazał służbom aby dobrze pozamiatali i było by znacznie bezpieczniej dla widzów jak i kierowców.
tak sie zastanawiam, podczas sesji treningowych piloci nie zapisali sobie odpowiednio tego zakrętu w notatkach?