18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Gdy pęknie guma...

100PROcentZmC • 2015-11-28, 00:27




Nie,nie taka jak myślicie :mrgreen:



Ale fure skasowało...
Czyli Mustang na hamowni.

Kremil

2015-11-28, 01:40
powiem Ci że jak już pęknie to lipa, bo laska potem nie chce skrobać;/

Co słychać u gimnazjalistki w ciąży?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skrobanie ;D

zdun

2015-11-28, 06:02
prawdopodobnie koła były złe
i widać z resztą że ledwo się kręcą podkładany dzwięk?

jw_amigowiec

2015-11-28, 06:28
@up synchronizacja nagrywanego obrazu z częstotliwością obrotową kół. Przy np 50 Hz n krotności będą dawały efekt koła stojącego w miejscu. Sam jesteś podkładany :krejzi:

Nikodem_Szulcc

2015-11-28, 08:42
Drogie dzieci i wiemy dlaczego w szybszych furach montuje sie niski profil ? :)

dumad

2015-11-28, 09:38
mustang poszedł do żyda i pewnie kobieta też odeszła :D
Skończyło się życie...

Sonal

2015-11-28, 14:25
A co ma profil do tego? Od tego jest index prędkości.

Thunbi

2015-11-28, 14:49
k***a, kamerzysta debil. Ok. Wystraszył się jak jebło i odskoczyła mu kamera - rozumiem, ale zamiast potem pokazać jak to wszystko dogorywa, to kamera w dół i kółeczka kręci po trawce >.<

Nameless

2015-11-28, 15:00
@jw_amigowiec
Rację masz, ale w tym przypadku nie 50 Hz tu ma znaczenie, a ilość klatek na sekundę w materiale i tak jak napisałeś częstotliwość obrotu kół. Na ogół filmy mają 30/60 kl/s. Herce mogą mieć znaczenie wtedy, gdy np. nagrywa się po zmroku (oświetlenie uliczne) w Europie w standardzie NTSC (30 kl/s). W Europie prąd przemienny ma 50 Hz, więc może pojawić się migotanie źródła światła. Podobny problem może wystąpić podczas nagrywania w systemie PAL (25/50 kl/s) w USA ;)

kokos_123

2015-11-28, 15:02
Ok widzę że muszę się wypowiedzieć choć ekspertem nie jestem

- gość miał zwykłe opony prawdopodobnie do 90 MPH ( choć samo nie wystarczy )
- na hamowni koło jest między 2 wałkami ( nie płaską powierzchnią jak na drodze ) co sprawia, że tarcie opony jest wyższe na hamowni, niż na drodze, musi się odkształcić 2 razy w krótkim czasie ( przez co rozgrzewa się ona o wiele bardziej, do tego asfalt i wiatr jej nie chłodzą )
- gość podobno robił test na szybkość ( nie na moc ) i przeciągną test zbyt długo ( doprowadził do nadmiernego rozgrzania się opon )
- opona nie była dopompowana do max ( na drodze można tak jeździć, lepsza przyczepność do pewnej granicy, oczywiście zmienia się sterowność auta na zakrętach ), ale na hamowni jest to bardzo niepożądane.

Wnioski:
Zanim pojedziesz na hamownie, naucz się jak z niej korzystać ( lub daj auto komuś kto umie )
Nie przekraczaj dopuszczalnej prędkości dla opony, nawet na hamowni, czy podnośniku