18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Fotoraradar

Ra...........og • 2009-10-12, 20:19
mogliby tak wszystkie... :evil:

axtxn

2009-10-13, 21:44
Modliszka napisał/a:



Twoim zdaniem Szybko=niebezpiecznie :-| Ok . Pisząc wcześniejsze posty miałam na myśli siebie a nie ogół . Nie znasz mnie i nie wiesz jakim jestem kierowcą i bez fałszywej skromności, jestem bardzo dobrym . I wyznacznikiem tego nie jest predkość z jaką się poruszam na drogach , owszem jeżdżę szybko ale wiem kiedy mogę sobie na to pozwolić.



zauwaz ze fotoradary sa przewaznie na obszarach zabudowanych gdzie dozwolona predkosc jest 50 <od 23 do 6 -60>
A wyglada na to, ze nie wiesz kiedy mozesz sobie pozwolic na cisniecie pedału. Bo z tego co napisalas wnioskuje ze "pozwalasz sobie" gdy jest pusto, lub z na przeciwka nic nie jedzie...

Modliszka

2009-10-13, 21:49
axtxn napisał/a:



zauwaz ze fotoradary sa przewaznie na obszarach zabudowanych gdzie dozwolona predkosc jest 50 <od 23 do 6 -60>
A wyglada na to, ze nie wiesz kiedy mozesz sobie pozwolic na cisniecie pedału. Bo z tego co napisalas wnioskuje ze "pozwalasz sobie" gdy jest pusto, lub z na przeciwka nic nie jedzie...



Nie będę Ci tłumaczyć kiedy sobie pozwalam a kiedy nie !
Zanim zacznę dyskusję, dwa podstawowe pytania;

Pierwsze pytanie : czy masz prawo jazdy ??
Drugie: Uważasz, że 50 km/h to słuszne ogranicznie ?

Ci...........iu

2009-10-14, 08:50
Smieszni jestescie...

W jaki sposob fotoradar wpływa na bezpieczenstwo na drodze? Odpowiedz: w zaden!
Zwolnisz jesli zauwazysz radar lub dostaniesz fotke, tylko ze w pierwszym przypadku przyspieszasz zaraz za fotoradarem a w drugim po paru minutach... albo wogle nie zwalniasz...

Fotoradary sa tylko i wylacznie dla nabijania kasy dla budzetu panstwa.

Ra...........og

2009-10-14, 17:10
Ciciu napisał/a:

Smieszni jestescie...