18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Fizyka płynów - PhysX

HEILicopter • 2013-04-23, 13:36
Piekna sprawa. Ciekawe jakie wymagania sprzetowe naklada na nas odwzorowanie zachowania wody :D

Yogii26

2013-04-23, 15:41
Wyczytałem że ta prezentacja była pokazywana na karcie graficzne GeForce GTX 580.

jeloo

2013-04-23, 15:57
Ale zajebiste. Tylko ten PhysX ewidentnie jest słabo zoptymalizowany. Zżera tyle zasobów, że mi się komp przy oglądaniu filmiku zawiesił. To co dopiero jakbym chciał grać w grę?

Finirael

2013-04-23, 16:16
@jeloo
Dobre, żartowniś z ciebie :D

I2ufu5

2013-04-23, 17:39
mówcie co chcecie mnie zachwyca fizyka w source :> (hl2)

CosmicEgg

2013-04-23, 18:39


Blender

robzi1989

2013-04-23, 19:19
greene physX jest od nVidii nie działa na radeonach. rok temu kupilem kompa i pierwszą grą było właśnie mirrors edge i chciałem sprawdzić możliwości nowego sprzętu i sciągnąłem physX a tu dupa, ale pozniej znalazłem amd vision i to jest cos podobnego (przynajmniej tak mi się wydaje) tylko że własnie dla radeonów

Hu...........ia

2013-04-23, 21:02
@autor
Na filmiku wszystko ok, prosta scena, woda w jakimś pudełku/pomieszczeniu i figurka. Dodajmy do tego teselację, Bokeh Filter, Motion Blur, Parallax Occlusion Mapping, HBAO i inne bajery na których się słabo znam. Efekt - 15 fps. Jedyne zastosowanie PhysX widzę w pornolach - if you know what I mean :-)

drakkarrudy

2013-04-23, 22:33
@~Suty W From Dust też się spisali.

Podolakk

2013-04-23, 22:52
PhysX jest już od dawna stosowany i jest bardzo dobrym efektem w grach , ale wymaga dobrej karty Nvidii . Teraz większość gier na tym leci .

Reynevanxd

2013-04-24, 00:02
większość? Większość gier nie wspiera physx na GPU (czyli z symulacją gazów i płynów). Jest ich dosłownie kilka na rok (można liczyć na placach jednej ręki).