18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Fiat 125p 2.0 16v kompresor 0,5 bara, test drive

kujwdubie111 • 2015-01-15, 13:05
Na początku myślałem że to klocki piszczą, a tu na szczęście upust :P

Co prawda kolejny filmik był, ale wrzucę dla przypomnienia :)

Moim zdaniem jak modować takie okazy, to bez specjalnego agro tuningu...

1g0r4

2015-01-15, 13:20
zajebisty kredek, piwo leci!

Gwardek

2015-01-15, 13:44
Za tego drugiego dał bym se obciąć łeb BongManowi :gilotyna:

JA...........or

2015-01-15, 13:59
Golf i Fiat esencja polskiej wioski . .
.
.
.
.
..
. Zartuje fajna sprawa, kawal dobrej roboty :)

ps. CZerwony szaaleje pod media-markt na ostrobramskiej

CYPRIAN

2015-01-15, 16:02
dajcie więcej zajebista sprawa ,oczywiście piwo za kredensa

noname user

2015-01-15, 18:33
Niebezpiecznie blisko brzozy.

BlanX

2015-01-15, 18:39
Kurcze,miałem takiego rocznik '91,końcówka serii.Co prawda 1,5 seryjny to raczej nie fruwał ale tylna kanapa to była bajka :-) Akumulator od wózka widłowego -25'C na dworze i na gazie palił bez problemu! Ehh... łezka się kręci... :glasku:

assburger

2015-01-15, 18:58
Czerwony piękny, klasa i gust. Biały to pomiot wioskowego zawadiaki z przymałym prąciem.

Domino96

2015-01-15, 19:12
Ahh ojciec miał kiedyś czerwonego 125p kombi. Szkoda, że już nie jest w naszych rękach.

nanab

2015-01-15, 19:20
nom wsadzili jakis silnik tórbo i dalej jezdzi jak gowno

en...........ea

2015-01-15, 19:49
Z Polonezami/Fiatami 125p jest wszystko fajnie, można wsadzać dobre silniki np. 2.0 OHC/DOHC z Forda Sierry (Policja miała takie Poldki), 2.0 z Mirafiori (ale to już białe kruki), da radę wsadzić nawet silnik z BMW ale pojawia się mały problem, mianowicie tylny most...
W seryjnym Poldku z Roverem 1.4 pod maską już z tym mostem był problem bo wył jak sk***ysyn już w nowym Polonezie i koniec końców te 103 KM i tak go rozszarpało. Wiem, że z ruskiej Łady pasuje i jest niezniszczalny ale nie widziałem jeszcze takiego przeszczepu. Ktoś się orientuje z jakiego auta władować do Fiata/Poldka tylny most żeby wytrzymało taką moc ?

xsw2

2015-01-15, 20:25
@up
ja sie orientuje :D

VSpec04

2015-01-16, 00:08
frezarkacnc napisał/a:

Z Polonezami/Fiatami 125p jest wszystko fajnie, można wsadzać dobre silniki np. 2.0 OHC/DOHC z Forda Sierry (Policja miała takie Poldki), 2.0 z Mirafiori (ale to już białe kruki), da radę wsadzić nawet silnik z BMW ale pojawia się mały problem, mianowicie tylny most...
W seryjnym Poldku z Roverem 1.4 pod maską już z tym mostem był problem bo wył jak sk***ysyn już w nowym Polonezie i koniec końców te 103 KM i tak go rozszarpało. Wiem, że z ruskiej Łady pasuje i jest niezniszczalny ale nie widziałem jeszcze takiego przeszczepu. Ktoś się orientuje z jakiego auta władować do Fiata/Poldka tylny most żeby wytrzymało taką moc ?



W moście jedyny problem to satelity, które pękają i jest dupa. Przekładnia główna to choćbyś się zesrał to nie strzeli... i znosi na spokojnie po 250-300Nm. Ja mam w swoim Poldku obecnie 1.8 VVC 160PS Rovera z Lotusa Elise S2 (shamowane 153KM przez ch*jowy wydech) i most póki co nie ma zastrzeżeń, a zrobiłem 3500km. Jak nie wył tak nie wyje (ale to przełożenie 3.9 dla silnika 1.6, które ma mniejszą tendencję do wycia niż 4,3 z 1.4). Wcześniej przed VVC miałem 1.6 16V Rovera (bardzo zdrowe, 111KM na spokojnie było) i po 30000km również nie stwierdzam problemów z mostem, tyle że nie pale ciapa w miejscu i nie latam bokiem na suchym... :)
A co do innego mostu - VOLVO 240... :) Pare Poldków już z takim jeździ.

kamikadze20063

2015-01-16, 02:20
Pamietam jak ojciec kiedys takie fiaty rozbieral i na czesci sprzedawal. Trafił mu sie za 5 dych jezdzacy z hamulcem na jedno koło. To dopiero k***a był okaz, nie to co dzis.