18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ferrari 360 na rajdzie.

zyzio966 • 2014-01-19, 21:24
Może trochę mało widać, ale ja uwielbiam takie filmiki. Nie będę tłumaczył bo nie trzeba i mi się nie chce.



Prowadzą Yeray Lemes i Samuel Vega.

noctis14

2014-01-20, 22:22
Bym się chyba obsrał jakbym miał siedzieć obok.

Yacooza

2014-01-20, 22:30
ja bym w grze tak nie zapie**alał jak oni w reali... szacun i piwo

Black Snake

2014-01-20, 23:22
Sekwencyjna skrzynia, ale dobry kierowca bieg potrafi wrzucić bez sprzęgła i bez zgrzytu. Jeśli jeździ w takich rajdach to musi być zajebistym kierowcą więc równie dobrze może to być zwykły manual.

gmbs

2014-01-20, 23:47
O widzę, że masa sadoli żyje zgodnie z filozofią - nie znam się to się wypowiem.

Dobry kierowca zmienia biegi na OS-ie w manualu bez sprzęgła? Sprzęgło ewentualnie przy redukcji?

Że tak grzecznie zapytam - ocipieliście?

Wyjaśniam - zmiana w tzw manualu bez sprzegła w aucie rajdowym jest realizowaną tzw skrzynią kłową - odsyłam do wuja. Ważne jest to że żywotność takiej skrzyni jest niewielka a na dojazdówkach w celu nie masakrowania używa się sprzęgła.

A w tym aucie jak już ktoś zauważył mamy zwykłą pospolitą pieprzoną skrzynię sekwencyjną.

Dobranoc.

Aha i prawdziwa rajdówka to każde auto profesjonalnie przygotowane zgodnie z załącznikiem J i adekwatnie do swojej klasy a nie tylko Subaru Impreza czy Lancer Evo. Zresztą jakoś nie przypominam sobie żeby ostatnio widział te "prawdziwe rajdówki" w jakimś fabrycznym zespole czy wygrywające jakiś rajd na szczeblu europejskim czy światowym.

ma...........81

2014-01-21, 01:11