18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

acassis

2015-05-16, 22:40
Drodzy koledzy i koleżanki,
opowiem moją historię- jak dowiedziałem się, że jestem daltonistą? W 1 klasie podstawówki, ksiądz na religii jako zadanie domowe kazał pokolorowac kredkami dzieci klęczące i modlące się do krzyża. Z zapałem zaprałem się do roboty. Kolejnego dnia przynoszę, pokazuję, a tu ksiądz do mnie z "ryjem", że "jaja sobie robie, że to wcale nie jest zabawne, co ja sobie wyobrażam". Jak się okazało pokolorowałem dzieciom włosy na kolor zielony, chociaż zarzekałem się, że miały być żółte. Cała sala w śmiech, ja w płacz, bo na prawdę nie wiedziałem co się dzieje- jak widzicie trauma na całe życie.

Z tą "chorobą" normalnie da się żyć. Na studiach mam troszkę ciężej, bo studiuję kierunek, gdzie często pracujemy w laboratorium, i jak ja do k***y nędzy mam wiedzieć, kiedy ciecz odbarwi się z fioletowego na malinowo- różowy ?! Jednak śmieję się z tego w głos- wyśmiana wada nie jest taka straszna.

Jednak zaciekawił mnie ten wynalazek. Z checią "normalnie" zobaczyłbym świat.

Dodo2804

2015-05-16, 22:46
Zawsze myślałem, że daltonizm to nie rozróżnianie tylko zielonego i czerwonego, ale co ja tam wiem

Kooondor2000

2015-05-16, 22:48
Z tego co mówili w TV gość nie widzi w ogóle czerwonego i wszystkich jego odcieni, zamiast tego widzi czarny. Dlatego też na początku wyciągał czerwone rzeczy, są kwiaty itd.

Polemon

2015-05-16, 22:57
Atencyjne scierwa zj***ły całe wzruszenie.

curt1

2015-05-16, 23:16
wk***iający jest ten bachor, po za tym ujmujący filmik. piwko

CFSD_89

2015-05-16, 23:30
hoszo napisał/a:

Koleś pierwszy raz widzi kolory, a gnoje kładą mu patyki na głowie, drą japy i pie**olą głupoty. Po ch*j mu te dzieci?



Rozłożyłeś mnie :D

Perhydrol

2015-05-17, 00:16
Dodo2804 napisał/a:

Zawsze myślałem, że daltonizm to nie rozróżnianie tylko zielonego i czerwonego, ale co ja tam wiem