18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Dlatego warto kupić nowy samochód- stare vs nowe.

Barnellini • 2020-06-28, 07:55
Zestaw crash testów pokazujących dlaczego warto zainwestować w nowy samochód. Nawet jeśli kochacie swojego civica z 85 roku to w razie w lepiej siedzieć w tym drugim pojeździe, który pochodzi z XXI wieku


Tr...........ty

2020-06-28, 15:05
Barnellini napisał/a:

Nawet jeśli kochacie swojego civica z 85 roku to w razie w lepiej siedzieć w tym drugim pojeździe, który pochodzi z XXI wieku



Na polskie realia, to powinni zrobić crashtest Passata B5 i Audi A4 pierwszej generacji. Oba koniecznie 1,9TDI

Belweder

2020-06-28, 15:40
Barnellini napisał/a:

Zestaw crash testów pokazujących dlaczego warto zainwestować w nowy samochód. Nawet jeśli kochacie swojego civica z 85 roku to w razie w lepiej siedzieć w tym drugim pojeździe, który pochodzi z XXI wieku



Nie chcę Ci zniszczyć światopoglądu ale civic (który jest sprawny i był garażowany - czytaj. nie zjadła go rdza) z 85 r. to wydatek obecnie około 20 tysięcy :mrgreen: Jak chcesz dawać przykłady a nie znasz się w ogóle na motoryzacji to mów jako ch*jowe auta passat albo audi a4 jak przedmówca. Te masowo klepane auta zawsze będą ch*jowe więc nikt Ci nic nie zarzuci. Chyba, że jakieś wieśniaki ale to z takimi łatwo wybrniesz.

Co do filmiku: dawniej używano innego rodzaju stali oraz inaczej projektowano samochody. Tym bardziej crash testy są głównie jakiś gówno aut. Czemu nie pokażą BMW serii 7, albo Volvo 240 lub coś od Lexusa albo Acury. Wtedy nie było by aż tak drastycznej różnicy. A co do nowszych aut, to też bywają absurdalnie projektowane jak np Smart i jego wspaniała klatka bezpieczeństwa. Smart się chwali, że pomimo małej strefy zgniotu można bez problemu otworzyć drzwi i do kierowcy auto się nie zgniecie. Problem natomiast taki, że strefa zgniotu (cały przód) wytraca energię a w takim bezpiecznym Smarciku dostajemy nagłego przyśpieszenia i chwytają nas pasy(tną i łamią żebra) oraz napie**alamy głową w poduszkę (jeśli trafimy).

TheMozg01

2020-06-28, 18:14
Belweder napisał/a:

Nie chcę Ci zniszczyć światopoglądu ale civic (który jest sprawny i był garażowany - czytaj. nie zjadła go rdza) z 85 r. to wydatek obecnie około 20 tysięcy Jak chcesz dawać przykłady a nie znasz się w ogóle na motoryzacji to mów jako ch*jowe auta passat albo audi a4 jak przedmówca. Te masowo klepane auta zawsze będą ch*jowe więc nikt Ci nic nie zarzuci. Chyba, że jakieś wieśniaki ale to z takimi łatwo wybrniesz.
Co do filmiku: dawniej używano innego rodzaju stali oraz inaczej projektowano samochody. Tym bardziej crash testy są głównie jakiś gówno aut. Czemu nie pokażą BMW serii 7, albo Volvo 240 lub coś od Lexusa albo Acury. Wtedy nie było by aż tak drastycznej różnicy. A co do nowszych aut, to też bywają absurdalnie projektowane jak np Smart i jego wspaniała klatka bezpieczeństwa. Smart się chwali, że pomimo małej strefy zgniotu można bez problemu otworzyć drzwi i do kierowcy auto się nie zgniecie. Problem natomiast taki, że strefa zgniotu (cały przód) wytraca energię a w takim bezpiecznym Smarciku dostajemy nagłego przyśpieszenia i chwytają nas pasy(tną i łamią żebra) oraz napie**alamy głową w poduszkę (jeśli trafimy).



Taki znawca a pie**oli jak potłuczony xD I co z tego że jakiś 35 letni syfik kosztuje 20k ? Przecież poziomu bezpieczeństwa to nie zwiększa. Nawet nie ma co porównywać 35 letniego auta z nowym jeśli chodzi o zachowanie się przestrzeni pasażerskiej podczas wypadku (tym bardziej jakiś stary japoniec który ma blachę grubości cienkiej tektury, o ile już nie zerdzewiał albo po 10tej wstawce reparaturki). Autor tylko napisał prawdę. Lepiej siedzieć w nowym aucie niż w 30 letnim aucie. Skoro tego nie kumasz, to chyba Ty masz zakrzywiony światopogląd.

A po ch*j mają pokazywać Bmw 7? Przecież wyglądałoby to tak samo gdyby czołowo zderzyłyby się E32 i nowe G10. A przecież o to w tym filmiku chodzi. Stare bmw złoży się jak harmonijka przy zderzeniu z nowym, ciężkim G10.. k***a, czego ty nie rozumiesz? xD

Lubię stare wozy, ale nie usprawiedliwiam posiadania swojej starej fury typu "kurła, kiedyś to robiły ałta, po co mi jakieś nowy szajs co się rozpada na kawałki"

medyklujleczywchuj

2020-06-28, 19:43
wszedlem na komentarze i sie nie zawiodłem. miłośnicy pseudo youngtimerów sie zlecieli i płacz wielki bo ich e36 1.6 z podtlenkiem LPG obrażajo

Belweder

2020-06-28, 20:15
Z Civicem źle odczytałem intencje autora i zgadzam się na pewno że nowe jest duużo bezpieczniejsze niż 35 latek jakiś kompaktowy. Co do serii 7 pomyślałem o e65 które ma 20 lat a wynik testu nie był by identyczny jak zderzenie civica z roku 2000 z obecnym modelem. Tak się podnieciłeś z tym "XD" że pewnie jeszcze powiesz, że prędkości się sumują przy wypadku? Oj ale pie**olisz z tą japońską blachą. Lexus ls400 ma tekture? Honda Legend ma tekture? Cos chyba Ci się znawco pomyliło albo gówno miałeś do czynienia z wyższą klasą z Japonii. A co do składania jak harmonijka: jak ktoś sobie kupi Skodunie 2 letnią po bombie, to może sobie wszystkie gwiazdki NCAP włożyć w dupę bo właśnie taka stal się idealnie składa ponownie w każdym uszkodzonym miejscu. Działa to podobnie do paczki fajek którą raz zgnieciono i chce się ją zgnieść ponownie.

Portowiec00234

2020-06-28, 20:45
Niech stare volvo czy mercedesa pokażą takiego bez rdzy

PryszczatyJeż

2020-06-29, 01:40
Taa albo A6 C4 niech pokażą cwaniaczki a nie japońskie gówno z papieru

krzychu6

2020-06-29, 02:46
Ostatnio w pracy z dziadami 50+ kłóciłem się na temat bezpieczeństwa w nowych autach. Wszyscy twierdzili że kiedyś to auta były twarde, mocne i bezpieczne bo jak się w sarnę uderzyło to nawet zderzaka nie trzeba było robić, a dzisiaj to chłodnica, reflektor czy szyba do robienia. Jak debilom pokazałem porównanie testów zderzeniowych to mnie wyśmiali że to europejskie kłamstwo :D . Na koniec jeden wsiadł do ASX z 2019, drugi Opel Combo 2018, a trzeci do seicento którym sam nie wiem czemu jeździ bo przecież według jego teorii powinien w tym zginąć podczas wrzucania jedynki. I tylko tyle chciałem napisać podczas skrajnego upojenia alkoholowego. Dobrej nocy sadole.

ra0mir

2020-06-29, 07:16
ddss napisał/a:

Masz absolutną racje milordzie.
A teraz rozjeb sobie dyńke na tym nowym pc,cie i obserwuj strefy wgniotu.



Grzeczniej leszczu, grzeczniej.
Jeździsz tirem?

kpold3004

2020-06-29, 17:56
Nie koniecznie każdy stary jest zły. Tu Merc W126



A tu Cadillac Fleetwood karawan z 1973. Crash test przy 85 km/h . Nowe auta mają przy 64. Ciekawostka



Nie to, że bronię starych aut ale faktycznie większość aut zachodniej europy miała gówniany poziom bezpieczeństwa( np. Polonez był bezpieczniejszy niż VW do końca lat 90) to w Ameryce wyglądało zgoła inaczej zazwyczaj.

Turbaniak

2020-06-30, 14:22
wkexe napisał/a:

W Polsce niestety jest taka mentalność, że muszę mieć. Zamiast kupić np. 2 letnią Skodę Fabię albo coś innego małego, to przeciętny polaczek kupi za tę kasę u Turka w Niemcowni 15 letnie BMW ulepione z 5ciu z przebiegiem 180 000 km. Taką mamy mentalność. Ja jeżdżę obecnie Rapidem z 2016 mimo że za to bym kupił bez problemu coś starszego i większego. Ale mam właśnie świadomość, że są rzeczy których nie widać. Argumentacja Twoja też jest z dupy - jak Cię nie stać to może kup sobie rower albo jeździ PKS-em.



Sralność nie mentalność, może nie rozumiesz kwestii pasji do motoryzacji. Sam posiadam bmw z 1997 roku z silnikiem 4.4 V8 w manualu i waży prawie 2 tony i ma wszystko czego potrzeba. Zapewniam Cie że stać mnie na dużo nowsze auto, ale chciałem takie bo zawsze chciałem mieć V8, cenie sobie komfort, wygodę i wygląd tego samochodu(w który wrzuciłem więcej niż kosztuje Fabia z 2015 roku). Wolałbym jeździć pie**olonym autobusem niż Skodą Fabią 1.0. Nowa puszka nie auto z plastikiem na który chce się rzygać. To jest właśnie bardziej polskie podejście "kupie najnowsze auto, na kredyt, w wersji Absolutny Brak Wyposażenia, byle taniej" ale żeby sąsiad widział, że nowe. Januszowanie level max.

Edit. Jeszcze tylko chciałem dodać że nie jestem zjebem typu "kiedyś to robiły auta a teraz to gówno". Tylko odnoszę się do tego konkretnego porównania skody Fabii do stareych aut. Wiadomo, że bezpieczniej jest w najnowszym mercedesie E klasy, czy serii 5 czy 7 ale to jednak koszt na który nie stać większości społeczeństwa.

djpyza

2020-07-14, 23:06
Turbaniak napisał/a:

Sralność nie mentalność, może nie rozumiesz kwestii pasji do motoryzacji. Sam posiadam bmw z 1997 roku z silnikiem 4.4 V8 w manualu i waży prawie 2 tony i ma wszystko czego potrzeba. Zapewniam Cie że stać mnie na dużo nowsze auto, ale chciałem takie bo zawsze chciałem mieć V8, cenie sobie komfort, wygodę i wygląd tego samochodu(w który wrzuciłem więcej niż kosztuje Fabia z 2015 roku). Wolałbym jeździć pie**olonym autobusem niż Skodą Fabią 1.0. Nowa puszka nie auto z plastikiem na który chce się rzygać. To jest właśnie bardziej polskie podejście "kupie najnowsze auto, na kredyt, w wersji Absolutny Brak Wyposażenia, byle taniej" ale żeby sąsiad widział, że nowe. Januszowanie level max.
Edit. Jeszcze tylko chciałem dodać że nie jestem zjebem typu "kiedyś to robiły auta a teraz to gówno". Tylko odnoszę się do tego konkretnego porównania skody Fabii do stareych aut. Wiadomo, że bezpieczniej jest w najnowszym mercedesie E klasy, czy serii 5 czy 7 ale to jednak koszt na który nie stać większości społeczeństwa.



tu się zgodzę ale p*zdo gówno nie rozumie xd mam plastik fantastik jest cool :D tak samo jak baby co maja silkony hahahhaha
oh ah

:mrgreen: