18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Deadmau5 Trolls Ultra Music Festival 2014

BIORESWOJE • 2014-03-31, 15:48
Pewnie większość z was kojarzy ANIMALS Garrixa nie? troll lvl hard :idzwch*j:

Link dla nie wiedzących;
ANIMALS


Bonus lepsza jakość, inna kamera; bonus

ProVVe

2014-04-01, 02:22
Dobra dobra o muzykę można się spierać jak o cenę z k***ą ---> żadna strona nie będzie na końcu i tak zadowolona z kwoty... Natomiast przyznać trzeba, że to jest raj dla niejednego epileptyka :-D

kam91

2014-04-01, 10:26
Ej no, tak czytam wasze komentarze i mi głupio. Studiuję na polibudzie, IQ mam powyżej 130, ale lubię taką muzykę. Gdzie popełniłem błąd?

Oczywiście większość komercji to rzeczywiście shit, ale akurat Animals i kilka tego typu hitów jest fajne.

beria

2014-04-01, 10:30
pan macdonald farme miał ija ija o

Tamtaramtam

2014-04-01, 10:30
To jest własnie ta chwila, w której ma się ochotę wyjść z hali. Lubię Trance i jeśli tylko jest okazja wybieram się na takową imprezę aole w takim momencie normalnie bym wyszedł. Wk***ia mnie to kiedy normalna dobra impreza zamienia się w cyrk tak samo jak wk***ia mnie Armin i jego popowe kawałki. Komercja wj***ła już chyba prawie wszystkich.
ch*j w dupe wszystkim, ktorzy uważają, iż muzyka Trance to gówno. Gówno to macie we łbach a jeśli któś się naprawdę na muzyce zna to toleruje każdy gatunek ale niekoniecznie musi słuchać wszystkiego

qoryto

2014-04-01, 10:43
Trance po życia kres k***a idioci :D nie wiecie co to dobra muzyka, słuchajcie dalej spedalone gówno
ALY&FILA rządzi.

kobietynierobiąkupy

2014-04-01, 10:51
Klock, Dettmann, Clouds czy Sigha to raczej moje klimaty, a Deadmaus to społeczniak. Rok temu na jakiejś większej imprezie zobaczył, że Rusko pali jointa na backstage'u przed swoim setem. Powiedział mu, żeby zgasił, bo jest to nielegalne, na co Rusko mu odpalił "fuck you", więc ten wezwał ochronę :D

ocwpzw