Jak widzę tak przerobione auta to mi się śmiać chce. Konkurs na to komu bardziej wystaje rant felgi i kto ma bardziej rozj***ną geometrie zawieszenia? 120% wieśniactwa, nikt cywilizowany nie jara się takim gównem, i nie chodzi o to że te auta są stare - sam bardziej cenię dawną motoryzację niż nową i mam kilka odbudowanych aut na koncie. Ale to jest po prostu brzydkie!
Do tego oczywiście im więcej po angielsku tym lepiej, tak? Musi być światowo! A ilu mieliście gości zza granicy, że trzeba było użyć angielskiego? Jesteśmy w Polsce do ch*ja, i wk***ia mnie że każdy pcha wszędzie angielskie słówka... Tak samo z tablicami które dawaliście w nagrodę..
Ogólnie fajnie mieć zajawkę na różne modyfikacje auta, ale to jest dla ludzi którzy mają miejsce i hajs żeby to trzymać. Użyteczność samochodu z nisko posadzonym gwintem, niskim profilem opony i felgą która jest szersza od tej opony no k***a nie oszukujmy się ale jest wręcz zerowa. Ciężko tym zaparkować żeby nie rozj***ć rantu, telepie k***a jak furmanką na "miastowych" drogach i dochodzi ten stres przy każdym progu zwalniającym czy koleinom z zapytaniem w głowie: "ciekawe czy przejadę czy coś rozpie**olę". Niby nic ale paręnaście kafli trzeba wyj***ć żeby odpicować auto, a nie ma nic k***a gorszego od dźwięku ocierającej się o krawężnik felgi.
tyle ładnych aut udało mi się kątem oka zauważyć, a autor potrafił pokazać tylko denne golfy i bmki na nienaturalnie wielkich kołach. gratuluję wiejskiego gustu
Jasny ch*j, 3 minuty zbliżeń na felgi. I to jeszcze ch*jowo wyrenderowane, nienawidzę jak ktoś nie potrafi wyłączyć przeplotu. Nagrane rejestratorem samochodowym?
Niespokojnie scrolluję dalej i stwierdzam, że gdyby nie felgi z gumą grubości dętki wyglądałoby ładniej. Niski profil jest fajny. Ale nie k***a Golfa I i to taki, że w sporcie zawodowym nikt by o tym nie pomyślał.