18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Brzmienie silnika V16

xiontZ • 2011-12-10, 05:09
Ogień z dupy jak po meksykańskim żarciu


donn

2011-12-10, 20:55
musi mieć dużo KM, skoro tak szybko ruszył z tym grubasem...

Tamaryszek

2011-12-10, 21:39
i tak najlepszy z tego filmu był koleś, który jechał czerwonym Ferrari. Chyba mu się głupio zrobiło i dlatego chciał się wmieszać między taksówki.

Explo

2011-12-10, 23:56
Panowie, pytanie jest jedno:
da się to przerobić na LPG?

Devilyn

2011-12-11, 00:43
♣ napisał/a:

Może moje prośby zostaną kiedyś wysłuchane . Po raz 5 jestem za zrobieniem działu Auto-Moto do k***y nędzy :/



Tak Ci to przeszkadza w przeglądaniu ? bo nie bardzo czaje... 2 razy więcej trzeba zrobić *klik* myszką a Ty potrzebujesz osobnego działu? dla wygody ? czy z lenistwa? ... naród robi się tępy... nawet tu... :(

SuperRyszard

2011-12-11, 00:54
To jest 2 x V8. Na silnik W16 składają się niejako dwa silniki w układzie VR8 o wspólnym wale. A prawdziwy silnik V16 był zastosowany w Cizetcie Moroder.

meier

2011-12-11, 01:23
@up
i w starych bolidach F1

Zembowy Wruzek

2011-12-11, 01:45
SuperRyszard napisał/a:

To jest 2 x V8. Na silnik W16 składają się niejako dwa silniki w układzie VR8 o wspólnym wale. A prawdziwy silnik V16 był zastosowany w Cizetcie Moroder.



no i niby co masz niby na filmie? dwa silniki v8 na wspolnym wale, bo jak inaczej to k***a ruszysz?

A znawcy niech sie wypowiadaja, mam ich k***a dosc. Moj silnik w mazdzie mx3 1.8 v6 sie przegrzal. Prawda jest taka ze popisywalem sie troche przed dziewczyna i zagotowalem silnik, wyj***la uszczelka pod glowica, koszt 1000 zl za robocizne (500 zl od strony bo V-KA, i co? (planowanie glowicy + t.p (koszta dodatkowe), nie jestem jakas burzuazja ze tatus to, tatus tamto, bo prawda jest taka ze ojciec ( a w rzeczywistoscin ojczym) mnie nienawidzi, i z wielka checia bym mu jego nowiotka KIE (h*j w to jaka) wyj***l na zlom, bo moja laleczka stoi na warsztacie 7 miesiac, mimo obietnicy pomocy. Przez swoja prace (moja bez pomocy) ma juz silnik od forba probe 2.5 + t ale nadal pozostaje rejestracja ktora kosztuhe mnie 5 k+ z oplatami i ubezpieczeniem bo silnik jest nieorginalny (2.5 a nie orginalne 1.8 (max w tym aucie)) a to bylby moj pierwszy rok auta na siebie. takie k***a chore prawo w polsce weszlo pod wzgledem modyfikacji. Wiec nie pie**ol mi gosciu ze w16 to nie v16, bo wystarczy troche poczytac i dowiesz sie jak dwa silniki v8 polaczone sie nazywaja, bo napewno nie v16. Do calej wiedzy do ktorej dochodzilem byla praktyka, jesli masz naprawde mocne argumenty zeby to podwazyc to chyle czola. przykladowo moje 2.5 (bylo 1.8) jest 24v (24 v! ale cilindry) i co? Kto udowodni mi ze nie mam racji, dostanie obszerna wypowiedz na pm. Dziekuje, dobranoc.

bloodwar

2011-12-11, 07:47
@Mavi, DR_DRE - chyba z 90% dobrych "supersportowych" (czyli ponad 500 kucy) samochodów (wszystkie Lamba, Ferrari etc) mają silnik z tyłu i napęd na tył/4WD, jedynymi chyba które mają napęd na tył i silnik z przodu są Mercedes Sls, Viper, Corvetta i muscle cary i we wszystkich problemem jest "ślizganie się" przy ruszaniu przy delikatnym choćby muśnięciu gazu i problemy ze sterowaniem. A supersamochodu z silnikiem z przodu i napędem wyłącznie na przód to nawet nie kojarze. Ariel Atom czy Lotusy to rzeczywiście, bardzo "odchudzone" samochody o niskiej masie i sporej mocy, ale porównywanie tych kruszynek do 2 tonowego potwora z podwójnym V8 to lekka przesada, choć gdyby porównać stosunek masy do mocy prawdopodobnie byłby ten sam

SuperRyszard

2011-12-11, 08:49
Dr.Ness napisał/a:



no i niby co masz niby na filmie? dwa silniki v8 na wspolnym wale, bo jak inaczej to k***a ruszysz?



Na filmie widzę dwa V8 połączone wałami. A w W16 jest jeden wał łączący 4 rzędy cylindrów. Czyli coś jakby dwa VR8 połączone ze sobą w układzie V. k***a ale pie**ole :)

cysio0407

2011-12-11, 11:42
Ludzie, klasyczny układ W (nie VV) ma 3 rzędy cylindrów.

Mavi

2011-12-11, 14:34
bloodwar napisał/a:

@Mavi, DR_DRE - chyba z 90% dobrych "supersportowych" (czyli ponad 500 kucy) samochodów (wszystkie Lamba, Ferrari etc) mają silnik z tyłu i napęd na tył/4WD



Ferrari? FF naped 4WD (i to nie staly), reszta na tyl. Ferrari aktualnie ma w ofercie 7 modeli z czcego 2 (458 i 458 italia) maja silniki centralnie (ale nie z tylu - z tylu ma porsche). Lambo? Ok-wszystkie maja silnik centralnie.

Poza tym uzywanie argumentu, ze supersportowe auto to takie, ktore ma ponad 500KM jest bez sensu, bo odpada:
- Porsche 911 GT3 (naped tyl, silnik tyl)
- Jaguar XKR (naped tyl, silnik przod)
- Aston V8 (V12 ledwo sie miesci) (naped tyl, silnik przod)
- Ferrari 430 (zaleznie od wersji) (naped tyl, silnik centralnie)
- Alfa 8C (naped tyl, silnik przod)
- Audi R8 (zaleznie od wersji) (naped 4, silnik centralnie)
- Nissan GT-R (zaleznie od wersji) (naped 4, silnik przod)
- pierwsze Zondy (naped tyl, silnik centralnie)

Za to lapia sie:
- Bentley Continental (naped 4, silnik przod)
- BMW M5 (naped tyl, silnik przod)
- Porsche Cayenne Turbo (naped 4, silnik przod)
- Audi Q7 (wersja V12 TDI) (naped 4, silnik przod)
- Maybach 62/57 (naped tyl, silnik przod)
- ktoras limitowana wersja Range Rovera (naped 4, silnik przod)

bloodwar napisał/a:

A supersamochodu z silnikiem z przodu i napędem wyłącznie na przód to nawet nie kojarze.



Bo nie da sie przeniesc duzej mocy na przod? Wystarczy popatrzec na forda focusa - ile tam sie musieli nakombinowac z zawieszeniem z przodu, a i tak przy gwaltownym dodaniu gazu auto jedzie zygzakiem.

A wracajac do umieszczenia silnika: silnik w supersportowych autach daje sie centralnie, aby auto lepiej skrecalo, a nie po to aby lepiej przyspieszalo przy ruszaniu - od tego jest elektronika i rozne zabawki w stylu kontrola startu.

--
pzdr:
Mavi