18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Bogowie tuningu

Mercury001 • 2015-04-04, 12:01
Honda została "lekko" dłubnięta przez fanów NFS. Coś jednak poszło nie tak :lol: Najlepiej oglądać od 1:20.


nanab

2015-04-05, 16:30
od 1:20 on sie tak rozpedza bo ma skzunie w ktorej 1 bieg konczy sie na 300km/h czy wstawili tam silnik ktory ma 20 koni?

IDeeJay

2015-04-05, 16:48
nanab napisał/a:

od 1:20 on sie tak rozpedza bo ma skzunie w ktorej 1 bieg konczy sie na 300km/h czy wstawili tam silnik ktory ma 20 koni?



A nie pomyślałeś że mógł delikatnie wcisnąć pedał gazu? Pewnie tylko na strzałkach klawiatury jeździłeś więc skąd to Ci mogło przyjść do głowy ^^

nanab

2015-04-05, 18:24
jak chce wprobowac samochod to czemu mialby jezdzic jak dziad rozpedzajac sie 34293578352975s do setki?

xsw2

2015-04-05, 19:37
no k***a... dmuchajac 1.2 bara w seryjny dol D15B2 nie bylo innej opcji, to musialo jebnac :D

TakiTamSobieSadol

2015-04-05, 20:07
@upupupupup Co to k***a sadistic czy fanpage Hondy Civic ? O.o

kzf

2015-04-05, 20:27
Mercury001 napisał/a:



Dokładnie, zgadzam się. Małe kroki. Na sam początek zalejmy bak benzyną bardziej energetyczną ;)
http://www.upg.ua/index.php/ua/ ;)


Najpierw to trzeba w ogóle przejść na benzynę z podtlenku LPG. Twój mały krok to tak naprawdę solidny skok ;) .

nivens

2015-04-05, 20:54
Zastanawiam się czym jeżdżą ci wszyscy krytycy aut :D bmw to wieś, honda zła, alfa się psuje, audi to, mazda tamto. Macie chociaż rower czy hulajnogę?

Co mi powiecie o mercedesach specjaliści:D

teken

2015-04-06, 01:02
to jest jakiś złom na doj***nie. Sam mam Civic 99r od 4 lat. Auta nie szczędzę, napie**alam nonstop na poziomie 4 - 5k obrotów i śmiga zajebiście, 150k na liczniku, 1.4 benzyna, nic nie cieknie, nic nie stuka, wrzucisz na wysokie obroty to nie jednego mariusza z gazem w golfie na światłach zdziwisz. Japoński sprzęt. Kiedyś czytałem odnośnie hondy ciekawy dialog:

Ja tam gardzę hondami, japońskie części są drogie i wymiany drogie
- stary, a widziałeś kiedyś, że coś japońskiego się często psuje ?
I serio taka jest prawda, może mam farta, że trafiłem na dobry model, może to fakt japońskiej dobrej roboty, serio, k***a od 4 lat nie robiłem w tym samochodzie nic poza bierzącymi wymianami (olej, klocki itp)

J0HNY

2015-04-06, 02:32
@up.
Zgodze sie. Kupilem Honde Accord 2007r 2.0 vtec = zero problemow. Wymienialem w niej tylko Klocki i opony :D

ph5i5

2015-04-06, 06:30
Sam mam dwa ufo - 1,4 benzyna z 2006 roku - do miasta idealny i na trasy 2,2 diesla z 2008 roku - jedyne co w hondach leci to klocki, gumy i tarcze. Co do części to wch*j drogie, musiałem zmieniać 2 lusterka w 1.4 bo żonie wydawało się, że się zmieści :)

oozyxak0o

2015-04-06, 09:43
@up a co ze strefą zgniotu w takich samochodach?

prusz

2015-04-06, 12:17
ph5i5 też mam 2.2 z 08 roku, uważaj na zawieszenie, łatwo rozk***ić bo wahacze,sanki z aluminium, przy kraksach się łamią, a nie powiem żeby były tanie... A ogólnie ufol ma zajebisty silnik, naprawdę trzeba jeździć 'topornie' żeby się w nim cokolwiek popsuło, szkoda tylko że jest taka drożyzna do Hond.

zomos

2015-04-06, 23:46
SAAB SS AERO 2.0T w fabryce 210KM... Dziękuję do widzenia. ch*j w te wasze Kałdi czy Bemewe... Po tanich modach 300KM i 400 NM.

Lew

2015-04-11, 23:20
zomos, Phi XD Fiat SC, 1.4 twinturbo 260km przy masie 700kg :P Plus 80 procent szpery. Połowa wymięka na starcie do 210km/h