Ten gameplay niestety wyreżyserowany. Koleś ani razu nie zginął podczas gry. Wybuch budynku oskryptowany. Teraz wszystko pięknie wygląda, poczekajmy na premierę żeby ludzie zajęli się grą. To nie jest gameplay z multi, nikt nie kampił, wszyscy umieją latać helikopterami...wszystko jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Kto grał chociażby w trójke to wie o co chodzi
@up to samo mialem na mysli, rezyserka skrypty i jeszcze raz rezyserka, dlatego mowie ze to bardziej jak trailer niz gameplay, ale fani rocka i roja stoja plecami za marka bf, swoja droga jak trzeba byc chciwym zeby wypuszczac platne dodatki. To tak jak diler daje pierwsza najlepsza dzialke za darmo a za kazda nastepna trzeba placic (oszywiscie szkolny przyklad )
Nie no całkiem fajnie się prezentuje, ale nie jako wojenny fps, a raczej coś robione pod grę akcji. Mnie osobiście takie coś nudzi na dłuższą metę. Zresztą nowe CoDy też niczego innego nie prezentują. Wolę ciorać w Armę.
widać że panowie z DICE reżyserowali to chociażby to gdzie granatniczek 40mm rozwala sufit i zapada się wraz z czołgiem ważącym 70 ton mimo wszystko poczekam na bete i zobaczę czy będzie warto ale myślę że tak bo zapowiada się nieziemsko tylko strach pomyśleć jaki komputer trzeba będzie mieć pomijając fakt że na jego upgrade musimy wydać 4 razy więcej niż przeciętny obywatel zarabiający w euro żeby poszło w przyzwoitej grafice.. a może ps4?
Jak dla mnie to ta gra stoi kompletnie w miejscu i jest odgrzanym kotletem. Grafika i gameplay praktycznie identyczna jak w bf3. Nowością (starością bo powrót z bf2) jest funkcja commandera. Budynek będzie rozwalał się zawsze tak samo (inne miejsca zapewne też). Dice siadło na laurach albo się nie wyrabiają bo robią jednocześnie chyba 3 wielkie tytuły... nie spodziewajmy się zajebistości w każdym. Betka zapewne pokaże co chłopaki zmajstrują ale narazie nie jest to nic co by urywało dupę.
Ileż to juz razy obiecywano nam możliwość swobodnego niszczenia budynków i większą interaktywność z otoczeniem (min. burzenie ścian w "Red Faction" i manipulowanie obiektami w HL2). Potem okazywało się że owszem, NIEKTÓRE ściany można niszczyć ale wciąż pozostaje "akwarium" z niezniszczalnymi ścianami w środku których musimy się poruszać, podobnie jak NIEKTÓRE obiekty w HL2 można było unosić i opuszczać. Ale wszystko to było oskryptowane, nie dało się zrobić czegoś nieprzemyślanego przez twórców gry (np. rozwalić okno dookoła tak, żeby została tylko framuga i tą framugą rzucić we wroga).