Wie ktoś dlaczego podczas zmiany biegu lub odpuszczania gazu pojawia się niebiesko biały dym ? W "normalnym" samochodzie oznaczało by to branie oleju, ale jak jest w tym- tak samo ?
Babcia popełnia jeden z podstawowych błędów przy mocnym aucie - trzyma kierę jedną ręką (druga na zmianie biegów), co przy tylu kucykach i takim momencie obrotowym jest karygodnym błędem...
Ale co ja tam wiem.
Może dzięki temu wkrótce zobaczymy ją ponownie ale na hardzie.
Nie prawda, w mocnym aucie przy mocnym przyśpiesznaiu po prostej to normalne że trzyma się kierownice jedną ręką, bo pierwsze biegi zmienia się tak szybko że nie ma sensu odrywać ręki od lewarka, zbędny nic nei dajacy ruch-dopiero od 3-4 biegu jest sens-ewentualnie jak zaczyna dupa za bardzo bokiem iść to wtedy dokłada się drugą rękę żeby mieć więcej kontroli(tu jest dobre awd i suchy asfalt więc nic takiego się nei stanie, ewentualnie na dwójce trochę gripa straci przy tej mocy ale spokojnei do skontrowania jedną ręką).
Inna sprawa że trzyma tą keirownice od dołu a to faktycznie bez sensu bo takei trzymanie daje bardzo mało kontroli-trzyma się z boku-mniejwiecej na wysokości lusterka.
Ale generalnie babka niezła, całkeim nieźle jej to idze xD wgl że nie speniała i cisnęła dziffke aż WG było słychać xD
A dymi bo turbo bąki puszcza-trochę przekatowane:p
k***a fachowcy teoretyczni, którzy nie jeździli mocniejszym autem po za golfem III. Jak mnie to wk***ia, pie**olicie jakieś głupoty ,że przełożenia ,zegary ,ch*je muje dzikie węże... Wasza wiedza o tym aucie ogranicza się do tego co przeczaliście na necie. Najpierw przejedzcie sie takim autem albo pogadajcie z kimś kto je ma a potem sie udzielajcie