18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Creniu

2013-04-05, 02:37
było............ do piekła z tym

KAMA_PL

2013-04-05, 02:39
Creniu napisał/a:

było............ do piekła z tym



Podeślesz link gdzie to było? Może słabo szukałem...

DFM

2013-04-05, 08:30
@Creniu a teraz zrób coś takiego w kolejnym komentarzu


Miejsce na warna :

petru23

2013-04-05, 09:42
ten bez ABS miał krótszą drogę hamowania

natsu

2013-04-05, 09:49
Temu po prawej wy*ebało czujnik :D

Sixsoul

2013-04-05, 09:58
Hymm z tego co widze to czy z ABS'em czy nie i tak obaj wylądują w wodzie więc co za różnica :D

snik0

2013-04-05, 10:02
Sixsoul napisał/a:

Hymm z tego co widze to czy z ABS'em czy nie i tak obaj wylądują w wodzie więc co za różnica :D


Żadna różnica bo hamują na prostej. Teraz się zlecą gimbusy co nie wiedzą jaką funkcje ma ABS

Danam

2013-04-05, 10:07
#up

to rozumiem, że na prostej jeden ch*j czy się ma ABS czy nie ? 0,o

jeśli możesz to wyjaśnij bo zastanawia mnie Twój komentarz

Sixsoul

2013-04-05, 10:59
snik0 napisał/a:


Żadna różnica bo hamują na prostej. Teraz się zlecą gimbusy co nie wiedzą jaką funkcje ma ABS



Ahhh k***a majster po zawodówce przyleciał !
Jak byś nie skumał to napisałem że co za różnica czy ma ABS czy nie i tak w wodzie wyląduje a nie jaka jest jego funkcja pajacu bez szkoły.
Napisze coś "mądrego" i od gimbusów powyzywam może piwo wpadnie :idzwch*j:

dy...........93

2013-04-05, 12:29
podoba mi się, piwko

MArcin911

2013-04-05, 12:55
Podstawowym zadaniem ABS jest zachowanie kontroli nad pojazdem podczas hamowania. To czy ABS skróci czy wydłuży drogę hamowania zależy od nawierzchni.
ABS przegrywa jedynie na luźnych nawierzchniach (np. śnieg i piasek) oraz na "brudnym" asfalcie (tj. pokrytym liśćmi lub piaskiem) na którym nieźle głupieje.

Sliski

2013-04-05, 15:01
@up To czy przegrywa na "luźnym" zależy kompletnie od sytuacji, jadąc po asfalcie powiedzmy z 80 kończy się odśnieżona droga, jedziesz 70 po śniegu - nie masz ABS to nie tykaj hamulca bo wylądujesz, licząc od środka drogi, tak daleko na ile miałeś szczęścia. Jak tylko dotkniesz hamulca któreś koło się zablokuje i zdejmie auto w swoją stronę, a z ABS'em możesz chociaż zwolnić do tych "bezpiecznych" 40km/h nie bawiąc się w omijanie kolan łokciami przy kręceniu kierownicą.