Zeby to jedno takie pytanie pojeb*ne było. Np Czy spalona żarówka migacza spowoduje większy pobór prądu? Lub ile razu na minute miga migacz/ Minimalna dlugość drążka zmiany biegów/ Od czego najbardziej zależy droga hamowania? A) od czasu reakcji kierowcy B) sprawnosci hamulcow C)wilgotnosci jezdni? Mogłbym dalej wymieniac ale mi sie k***a nie chce. Tego co robił te pytania to bym za jajca na latarni powiesił! To juz kutwa łatwiej praktyke zdać jak teorie!
I o to właśnie k***a chodzi. Co Ty myślałeś, że przepisy w Polsce uchwala się po to, żeby ludziom było lepiej? Gdzie tam - w ustawodawstwie chodzi przede wszystkim o rąbanie grubej kasy i/lub zapewnienie posad pokrewnym i znajomym świniom. A czy to ludziom naprawdę pomoże, czy to krajowi nie zaszkodzi, to już im koło ch*ja lata.
Przykłady mamy na każdym kroku. W zasadzie to już każda czynność władzy podpada pod w/w akapit.
Ra...........py
2013-09-09, 18:56
k***a niezłe są te fotelowe pierdziochy co to nami rządzą. Zaskakiwać głupotą non stop to trzeba mieć nie lada talent. Szacun!!
Stary, w latach 90 była mechanika, ale nie aż tak dokładna, jak mówisz. I nie mów, że było trudniej, teraz masz dużo większy ruch, pytania których nie da się wyuczyć na pamięć (jak kiedyś) i popie**olonych egzaminatorów którzy uważają się za bogów. A nawet jak była mechanika to zdawało się na maluchach czy ładach w których najbardziej skomplikowanym urządzeniem było pokrętło do regulacji fotela. CDBlaze,
Te pytania są zrobione żeby jak najmniej osób zdawało. Czyli dla większych korzyści, z tego co słyszałem te całe egzaminy przejęły dwie prywatne firmy (ale nie chce wprowadzać w błąd). Po ch*j mi wiedzieć jakie są rozmiary blach? Czy to ma związek z bezpieczeństwem na drodze? Masakra, 21.08 miałem państwowy i dziwie się że teorię zdałem za 1 razem (j***ny farciarz ze mnie bo miałem 68pkt).