18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wybór tragiczny

Yurij • 2013-02-15, 20:38
Fani Heroesów zrozumieją. Smutek :(


ot...........r1

2013-02-15, 22:17
Przed chwilą skończyłem mykać w Heroesa, wbijam na sadola, a tam od progu wita mnie....Heroes. Piwo.

ertdfg

2013-02-15, 22:18
Chodzi o to że cała mapa odkryta i nie ma na niej wody. Obie umiejętności do niczego się nie przydadzą.
Odkrywanie:
Zwiększa zasięg wzroku bohatera, dzięki czemu powiększa się obszar mapy przygód.

Poziom podstawowy - Zasięg wzroku zwiększony o 1 pole.
Poziom zaawansowany - Zasięg wzroku zwiększony o 2 pola.
Poziom ekspert - Zasięg wzroku zwiększony o 3 pola.

juki

2013-02-15, 22:18
Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc :D Jeszcz artyleria sie przydawala.

Bernan

2013-02-15, 22:23
Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw

BlackRaven45

2013-02-15, 22:24
Ja grałem w H3 bardzo dużo i odpowiedź jest prosta, jak nie ma wody na mapie to po ch*j nawigacja ? :-?

stiw1500

2013-02-15, 22:26
My z kolegami śpiewaliśmy przy takim wyborze "pierwsza pomoc, balistyka i ogólnie takie takie ale w miarę to ale w miarę to nauka mnie najbardziej kręci" .

Suka_Blyat

2013-02-15, 22:33
Przyznam, że w H3 nie grałem dużo, ale przypomniały mi się PRAWDZIWE gry z tamtych lat, w których liczylo się coś więcej niż tylko bezmyślne strzelanie do głupich wrogów z liniową jak autostrada w Australii fabułą

Sl...........nx

2013-02-15, 22:39
juki napisał/a:

Hmm... Najlepsze co sie moze trafic bohaterowi to logistyka, znajdowanie drogi, wszystkie magie i madrosc :D Jeszcz artyleria sie przydawala.



Nie pie**ol, bo najlepszą umiejętnością jest DYPLOMACJA, która już na samym początku rozgrywki potrafi dać ogromną przewagę.

Co do pozostałych, to wszystko zależało od bohatera i mapy.
Na dużych mapach cholernie dobrzy są bohaterowie, u których rozwija się umiejętność logistyki wraz z awansem. Dobre są też postacie ze skutecznością ataku, obrony, talentem magicznym czy odpornością na magię.
Na najtrudniejszych mapach (np. Potwór z Bagien - kto grał, ten zrozumie) znakomicie sprawdzały mi się postacie, które rozpoczynają z dyplomacją, np. Adela w Zamku, Ryland w Bastionie czy Cyra w Fortecy.
Nie ma reguły, strategii jest tyle, ilu jest graczy i różnie się one sprawdzają.

Cytat:

Tragedia to grać cytadelą. Loch ftw



Chyb nie wiesz o czym mówisz.
Ja rozumiem, że hydry są mocno przeciętne, skuteczność wywern dyskusyjna, ale ignorujesz jedne z najsilniejszych stworów, czyli ulepszone gorgony.
Ulepszone gorgony nie dość, że są cholernie wytrzymałe i zadają silne ciosy, to jeszcze mają śmiertelne spojrzenie. Najlepsze stwory na potworki z siódmego poziomu.
Dodatkowo przyzwoite są bazyliszki, które zamieniają w kamień i ważki, które rozpraszają czary u przeciwnika i rzucają osłabienie.
O wiele lepsza cytadela od wrót żywiołów czy inferno.

pi73rmaster

2013-02-15, 23:18
akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).

Klapu

2013-02-15, 23:31
Jakie wrota żywiołów? Toż to kanał pod cytadelą kopany!

loth1

2013-02-15, 23:40
najlepsze kombo to dyplomacja i nekromancja grając nekropolią ofc kozojebcy sie do ciebie przylanczają a ty ich odrazu na sciecie i zupowane szkielety do armii :) jak juz masz tak z 10 tys szkieletow to sie archanioly chowają :)


powinni zrobic takie heosy tylko z ,mniejszosciami rasowo etnicznymi... :) byla by beka :D
niestety w typ poprawnie politycznym sk***ialym swiecie sie za naszego zycia chyba nikt nie odważy sie z ciapatego drwic..

kalosz90

2013-02-15, 23:43
pi73rmaster napisał/a:

akurat ważne są kontry, ale tak unwiersalnie to cytadela jest przez wszystkich uznawana za najsłabszy zamek(obok inferno). Najmocniejsze to wrota żywiołów, lochy, zamek i nekropolia(ta na dużych mapach nie do rozwalenia).



Jak łaskawy Slonx napisał, każdy ma swoje strategie. Ale jak do ch*ja można twierdzić, że wrota żywiołów są najsilniejsze to ja nie wiem. ch*ja im dają te 4 feniksy tygodniowo. Moim zdaniem to Forteca jest najlepsza (3 jednostki strzelające, Solmyr dobry bohater na początek z łańcuchem piorunów, praktycznie pewne wszystkie magie), warto sobie przygr*chać jakiś bastion (skarbiec, kto pamięta bugujące się na minus pieniążki? :D ) Ogólnie z gorszych zamków to tylko żywiołaki. No i jeszcze przedziwna Nekropolia. Na małych mapach to się dostaje wpie**ol, ale trzeba pamiętać o świetnych właściwościach jednostek i o bohaterach z nekromancją na większych mapach.
Ale gdzie k***a Wrota Żywiołów??!!

karol23

2013-02-15, 23:50
I jeszcze wciskało się C, aby mieć podwójne czary:)