18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

USA szykują się na misje pokojową

rockface123 • 2012-01-21, 12:41


nie, nie szykują się do 3 wojny światowej tylko do ,,misji pokojowej" :D

a tak szczerzę to nie wiem po kiego ch*ja im tyle czołgów ale my mamy kamienie a oni czołgi...

WiemWszystkoNajlepiej

2012-01-22, 02:48
BongMan napisał/a:



Wikipedia mówi:

Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że to co widzimy w 02:04 można nazwać czołgiem...



BongMan napisał/a:

Nie znam się na tym



To po co się wpie**alasz?

Wszemir

2012-01-22, 06:16
piwo za pociąg... za resztę stawiasz piwo, więc piwa nie ma.

rockface123

2012-01-22, 08:23
jeremyirony napisał/a:




Amerykaninów? k***a, brawo. :D
Mysle, ze na naszym terenie, w naszych miastach owi 'amerykaninowie' mieliby spory problem, zeby nam dojebac.
A z milosci do tego kraju strzelilbym w leb, tylko, ze takiego nieudacznika jak ty. A co tam. Saperka bym ci ten pustak rozj***l.
A skoro tak ci w tym kraju zle, to droga wolna.

I pisze sie "w imie Polski", tepy ch*ju. Z duzej litery.



jak ja lubie się z wami debilami droczyć :) co jeszcze napiszesz ciekawego bo ja myśle że ameryka weźmie nas na huki a pisać będę jak chce i ch*j ci do tego człowieku polska i ameryka piszę specjalnie z małej widzę że walecznie chronisz tego kraju z resztą jebie mnie to patrioto :idzwch*j: na tym kończę dyskusje mam nadzieje waleczny żołnierzu że to zrozumiesz bo cię koledzy w wojsku wyr*chają za wsze czasy a nie chcemy tego prawda? :banany:

PapierowyUmysł

2012-01-22, 08:51
Ryukz napisał/a:





To po co się wpie**alasz?



bo ma do tego prawo k***a mac?

avalanch

2012-01-22, 10:12
Mnie to wygląda na Bradley'e ale ch*j kim ja jestem :D
LAV

Bradley

koozzi

2012-01-22, 13:41
tiry na tory!

sosik

2012-01-22, 14:10
Mateusz_stg napisał/a:

W Polsce żeby taki składzik uciągnąc to 7 lokomotyw było by potrzebne :)