18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rzeźbiarz

Imie_jego_44 • 2016-09-15, 16:58

przy sprzedaży będzie, panie żona na parkingu lekko tył przytarła.

Ukan1o

2016-09-16, 16:54
kocyk800 na pewno się zgłoszę jak będę chciał sprzedać auto:D

karoldeicide

2016-09-16, 18:12
@avalanger : a jakie masz opony? na chińskich będzie się ślizgać na mokrej nawierzchni na dobrych nie ma prawa

xpl1337

2016-09-16, 18:52
karoldeicide napisał/a:

@avalanger : a jakie masz opony? na chińskich będzie się ślizgać na mokrej nawierzchni na dobrych nie ma prawa


W zajezdzonym 1.6 to moze nie ma prawa. Powyzej 200 koni to juz trakcji nie ma do 3 biegu nawet na dobrej gumie

randrius

2016-09-16, 20:02
@xpl1337 Zgadzam się w 100%, sam mam w swoim "zaledwie" 280 koni, co prawda FWD, ale nawet moje Continentale za 700 zł sztuka są ch*ja warte. Napewno lepiej się trzymają na mokrym od "chińczyków", ale lekko dodam gazu i ślizg gwarantowany. Rwd pod tym względem są dużo mniej wybaczające, stąd rozumiem kolegę Avalangera. Przed 20 minutami wróciłem z garażu po sprawdzaniu miernikiem, na szczęście poprzedni własciciel nie kłamał.

kocyk8000

2016-09-16, 22:34
Ukan1o napisał/a:

kocyk800 na pewno się zgłoszę jak będę chciał sprzedać auto:D


ja auta jedynie naprawiam, chwilowo niczym nie handluje

ravrav

2016-09-16, 23:10
benha napisał/a:

Dlatego jak ja kupuje auto to nie latam jak poj***ny z miernikiem po masce czy drzwiach bo otarcie każdy mógł zaliczyć, nic to autu nie ujmuje. Ja zawsze miernikiem jadę centymetr po centymetrze wszystkie słupki, podłużnice i podłogę bagażnika. Jeśli jest więcej jak 100nm powłoki na elementach które wymieniłem (na 'wewnętrznych' elementach jest 50 góra 80nm) mówię kolesiowi żeby się jebnął w czoło i trumny nie sprzedawał. Auto może być idealnie zwymiarowane ale spaw zawsze będzie mocniejszy od blachy takiej oryginalnej i przy wypadku jest tak że spraw się nie chce zgiąć jak blacha i ta blacha obok spawu po prostu się targa jak papier i potem są opowieści jak to szybko jechał i przyj***ł z taką mocą że auto na pół się rozleciało... takie coś się dzieje właśnie w autach spawanych ze 2. Jak auto ma nieruszaną oryginalną konstrukcję to się pognie ale nie rozleci. Może się nawet owinąć dookoła drzewa czy innego kamaza ale nigdy nie jebnie w pół jak ulep



Generalnie zgadzam się z tym co napisałeś, ale można się pomylić przy mierzeniu słupka (wnęki auta ). Lekkie uszkodzenie tylnego błotnika, można zaszpachlować. Jednak zgodnie z technologią naprawy, powinno zostać wymienione poszycie błotnika ( takie elementy są dostępne w każdym ASO ) i jest to normalna naprawa która nie wpływa na bezpieczeństwo itd... Poszycie zazwyczaj kończy się na progu w połowie tylnych drzwi. Tak więc nie groźną naprawę blacharską, która mogła zostać wykonana w ASO profesjonalnie i zgodnie ze sztuką, nie słusznie dbierzesz jako auto spawane z dwóch.

Coby

2016-09-17, 16:42
Tacy rzeźbiarze to najgorszy typ ścierwa na rynku "mechaników" i handlarzy.

karoldeicide

2016-09-25, 13:15
@xpl1337 : ja mam 230 koni napęd na tył opony bridgestone potenza i jak już pisałem nie ma prawa się ślizgać. ślizga się tylko wtedy kiedy ja tego chcę ( przy wyłączonej trakcji oczywiście)
@randrius : jak Ci się ślizga przy lekkim dodaniu gazu to może najpierw naucz się jezdzić corsą?
dobre opony robią kolosalną różnicę i niech się nikt nie sprzecza . odkąd kupiłem tylnonapędówkę wszyscy znajomi wróżyli mi dzwona (szczególnie zimą). jeżdżę czwarty rok i za nic nie zamieniłbym na przedni napęd

jakobek

2016-11-15, 02:52
Czarodziej naprawia BMW. :mrgreen:

Guz-00

2016-11-15, 05:30
I tak solidniejsze od łady....

aske66

2016-11-15, 05:32
czekaj, czekaj, to chyba moj

kapelan_szturmowy

2016-11-15, 07:57
@Guz-00, ty chyba widziałeś mało filmików z czarnymi ładami.

grudzin7

2016-11-15, 08:20
Aż strach używany samochód kupić :roll: