18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Riko

2013-09-24, 22:44
Racja jest jak dupa - każdy ma swoją ;)

niepowtarzalny

2013-09-24, 23:36
Podlasie XXIw :ok***a: ps nigdzie nie widze ksiedza przeciez zawsze maja cos do powiedzenia :-P

alien279

2013-09-25, 00:43
"Irena podaj sznurek" nowe hasło internetu 6:25

Seboolek

2013-09-25, 01:24
Ale wk***iający babsztyl w okularach... na każdej wsi musi być taka co to ma najwiecej do powiedzenia i jest w centrum uwagi. Zaj***ł bym taka od razu z wk***ienia. Nie ważne czy gada dobrze czy nie, po prostu wk***ia jak cholera.

chujew123

2013-09-25, 01:27
a teraz ja wam opowiem historie, jestem studentem politechniki na wydziale geodezji i kartografi, moja mama ma firmę geodezyjną, niewielka działalność gospodarcza. Bardzo często jeżdżę z nią na pomiary, są to różnego rodzaju obserwacje, czasem jest to jakiś podział, czasem inwentaryzacja budynków ... ale nic nie budzi takich k***a emocji jak okazanie granic :D gdzie muszą być wszyscy sąsiedzi, właściciele i współwłaściciele gruntów w obrębie okazania granic (zgodnie z rozporządzeniem są do tego wzywani i muszą się stawić). Ostatnio mieliśmy okazanie gdzie uczestniczyły dwie zwaśnione strony :D no sąsiedzi się k***a nienawidzili, prawdziwa wiejska nienawiść do tego stopnia że mało by się nie pozapie**alalii siekierami :D a najlepsze jest to że kłócili się - uwaga - o 2 centymetry!!, granica była już kiedyś ustalona chyba w 2007, jakoś się Ci ludzie wtedy dogadali. Używaliśmy sprzętu satelitarnego i kiedy już odbiornik wytyczył nam punkt to zabijaliśmy tam kołek, akurat wyszło tak że punkt był na samej krawędzi fundamentu ogrodzenia (ogrodzenie to nie wchodziło na cudzą ziemie, granica biegła "równo" po zewnętrznej stronie fundamentu) i z racji tego wbijając kołek zaczął on delikatnie schodzić, po czym stary dziad zaczął robić mi awanture że na jego niekorzyść źle wykonuje swoją p