18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Parkowanie Jak Pierdoła - Jak sobie z tym radzić

Stix13 • 2013-09-24, 10:26
Materiał własny.

Ostatnio z uporem maniaków ludzie parkują jak sieroty. Nasila się to coraz to bardziej... Trzeba walczyć z takimi osobnikami.

W tym przypadku (legitymacja inwalidzka) nie wiadomo czy ktoś nie miałby cholernego problemu ze zdrapaniem karnego k*tasa, więc został ukarany tylko kartką i wpisem na Sadolu :D

A co do legitymacji inwalidzkich - zauważyliście, że jeździ i parkuje coraz więcej ludzi, którzy cholera wie skąd, dlaczego i jakim prawem je posiadają?

Pozdrowienia z Bielska Sadole!

(mój pierwszy post)














Myślicie, że pieszy wychodząc na przejście zza takiego samochodu będzie widoczny?

Sutowendlin

2013-09-24, 14:57
Jestem sobie takim kierowcą i co robię?

Dokładnie tak:
Wychodzę i widzę z daleka kartkę... myślę " szk***a mandat " ale podchodzę bliżej i patrze a uff to jakieś bazgroły. Czytam...


WTF ?


zgniatam i wypie**alam śmiejąc się z jakiegoś debila.


Więc wracając do meritum. Jak masz zamiar tępić to najpierw sprawdź co to znaczy...

k***a... weź spuść powietrze z koła i pie**olnij wielkiego karnego ku*asa na szybę a nie jakieś gówno zostawiasz...

~CanesPL

2013-09-24, 15:22
Cytat:

Karta parkingowa uprawnia osoby niepełnosprawne do parkowania na miejscach specjalnie wydzielonych i przeznaczonych dla tych osób, w tym na miejscach wyznaczonych w strefie płatnego parkowania.



Źródło.

Erst

2013-09-24, 18:20
legitymacja? nawet moja koleżanka, która jest ratownikiem medycznym(zabawne nie?) ją posiada....

Adamko52

2013-09-24, 18:21
Potrzebny krem na ból dupy.
To jest jedno kierunkowa i nikomu nie zawadza.

Tomizmc

2013-09-24, 18:23
ooo kuuurwa dobry zoom :D

Henboh

2013-09-24, 18:37
Widzę, że powołujecie się na różne przepisy, ale nie na ten właściwy:

Cytat:

Kodeks drogowy
Art. 49.