18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Nowa orientacja seksualna na Zachodzie

nygas232 • 2013-03-10, 16:10
Niedawno jeden z użytkowników próbował mnie przekonać, że niemożliwe jest zalegalizowanie pedofilii w naszym kraju. Wszystko można, na razie w Kanadzie.


tararira

2013-03-10, 20:49
Rozumiem, że uznanie przez tego profesora pedofilii za orientacje seksualną miało na celu wykazanie że jest ona niezmienna w ciągu życia jednostki a więc nie można jej leczyć czy poddawać terapii.

kapelan_szturmowy

2013-03-10, 20:57
darnok99 napisał/a:

Czy Wam związek jakiś 2 facetów czy 2 kobiet bezpośrednio przeszkadza?


Tak, ponieważ:
Dwie kobiety w bezproduktywnym związku to o dwie mniej do zaliczenia przez nas, facetów, a jak powszechnie wiadomo, przechowywanie nasienia powoduje chorobę jąder i zator w mosznie.

wiesiors4

2013-03-10, 20:59
DUST DEVIL napisał/a:

Zwykły artykuł ONETU :roll: a wrzask jakby w Polsce usunęli pomnik Jezusa ze Świebodzina.


No właśnie, zwykły artykuł z onetu, a Ty zacząłeś srać ogniem i napisałeś esej w komentarzach :lol:

go...........ez

2013-03-10, 21:29
Karny ku*as za kłamstwo w opisie tematu (że pedofilia jest legalna w Kanadzie) i 2 złote łopaty za odkopanie sprawy z 2011 roku.

Vl...........in

2013-03-10, 21:35
Muzułmanie od dawna mają swoją własną orientację seksualną: Kozojeb

oc...........an

2013-03-10, 21:57
wiesiors4 napisał/a:


No właśnie, zwykły artykuł z onetu, a Ty zacząłeś srać ogniem i napisałeś esej w komentarzach :lol:



Cóż mogę rzec, dostaję zajebistego butthurtu jak widzę umiejętności czytania ze zrozumieniem niektórych użyszkodników

maniiiek

2013-03-10, 22:00
Cytat:

W artykule napisali, ze sądzą iż pedofilia jest orientacją seksualną. NIE mówią o tym, ze w sumie to biedni pedofile powinni dostać coś od państwa bo też chcą żyć w normalnych związkach. Stwierdzili, że to nie choroba, tylko ze są ludzie którzy się tacy rodzą i już. Z punktu widzenia zwykłego człowieka to niczego nie zmienia, z punktu widzenia człowieka zajmującego się leczeniem pedofili - owszem.


Uznanie pedofilii za orientację, a do tego to zmierza otwiera pedofilom furtkę do dalszych roszczeń. Nie widzisz tego czy nie chcesz widzieć? Potem będą się wypowiadać pseudopsycholodzy o zbawiennym wpływie molestowania dzieci na ich rozwój psychiczny, będą się odnosić do świata przyrody (delfiny molestują swoje młode więc to naturalne!) i tak dalej i tak dalej. Nam zarzucasz brak czytania ze zrozumieniem? To ja tobie zarzucam brak myślenie przyczynowo-skutkowego i krótkowzroczność.

Cytat:

☭☭☭☭☭ Nie biorę odpowiedzialności za to co piszę ☭☭☭☭☭


To wiele wyjaśnia...

Alex_De_Large

2013-03-10, 22:44
Kiedyś homoseksualizm był uznawany za chorobę i był przymusowo leczony, później okrzyknęli go dewiacją i w końcu wymyślili pojęcie orientacji seksualnej. Dlaczego losy pedofilii na przestrzeni lat miałyby wyglądać inaczej? Jeżeli dziecku nie dzieje się krzywda i się na to zgadza?

Murzyn200

2013-03-10, 23:42
Dziwi mnie że wszyscy piszą "to co później, może nekrofilia?" . Jakbym musiał wybrać jedno zboczenie do zalegalizowania, do wybrałbym nekrofilię, a pedofilia nawet nie przeszłaby mi przez myśl. Fakt, j***nie trupów jest obrzydliwe i trochę plami pamięć o zmarłym, ale sama "ofiara" ma wyj***ne co ktoś robi z pustym pudełkiem(i nie chodzi mi tu o żadną wiarę, fakt że po śmierci nasze "pudełko" jest puste , jest niepodważalny, a to co dzieje się z zawartością, to już inna sprawa). Poza tym, ja to traktuję jako sprzeciw dla pedofilii, a nie poparcie. Bo teraz pedofile, są biednymi chorymi ludźmi którym należy pomóc, a gdyby to oficjalnie była orientacja, to taki się urodziłeś i ch*j ci w dupę, ale jak chcesz r*chać dzieci, to nie r*chaj wcale.

oc...........an

2013-03-11, 01:52
@Murzyn200

Hmm... chyba nigdy nie słyszałeś o dendrofilii, prawda? ;)

Murzyn200

2013-03-11, 07:01
Oczywiście, ze słyszałem. Rozumiem że chodzi ci o to, że to najmniej szkodliwe zboczenie? Dla mnie mogą r*chać drzewa, samochody , czy trupy- wszystko jedno, póki ofiara nie żyje.

darnok99

2013-03-11, 10:08
maniiiek napisał/a:


Uznanie pedofilii za orientację, a do tego to zmierza otwiera pedofilom furtkę do dalszych roszczeń. Nie widzisz tego czy nie chcesz widzieć? Potem będą się wypowiadać pseudopsycholodzy o zbawiennym wpływie molestowania dzieci na ich rozwój psychiczny, będą się odnosić do świata przyrody (delfiny molestują swoje młode więc to naturalne!) i tak dalej i tak dalej. Nam zarzucasz brak czytania ze zrozumieniem? To ja tobie zarzucam brak myślenie przyczynowo-skutkowego i krótkowzroczność.


To wiele wyjaśnia...



Homoseksualiści to osoby uprawiające seks z inną osobą o takich samych skłonnościach. Za zgodą obu stron. Trzeba mieć na prawdę ciasny umysł, żeby twierdzić iż to to samo co pedofilia. W świetle prawa dziecko nie może o sobie decydować. Jego światopogląd nie jest ukształtowany i jest chronione przez prawo. Nawet umowy nie może podpisać. Od homoseksualizmu do pedofilii jest taka sama droga jak od heteroseksualizmu do pedofilii. Heteroseksualizm trzeba zdelegalizować?

maniiiek

2013-03-11, 10:57
darnok99 napisał/a:

Homoseksualiści to osoby uprawiające seks z inną osobą o takich samych skłonnościach. Za zgodą obu stron. Trzeba mieć na prawdę ciasny umysł, żeby twierdzić iż to to samo co pedofilia



darnok99 napisał/a:

Od homoseksualizmu do pedofilii jest taka sama droga jak od heteroseksualizmu do pedofilii. Heteroseksualizm trzeba zdelegalizować?


No super, ale ja nie piszę tu o pedałach tylko o pedofilach :roll:
Tym bardziej, że to się JUŻ dzieje. Nie słyszałeś nigdy o organizacji Martijn? Walczą o prawa pedofilii do r*chania dzieci. A to tylko jedna z wielu o podobnym charakterze.

Hangman108

2013-03-11, 11:16
@up Zgadzam się w 100%, a jako przykład mogę podać korporację, szerzej znaną jako Kościół Katolicki.

maniiiek

2013-03-11, 11:19
darnok99 napisał/a:

Od homoseksualizmu do pedofilii jest taka sama droga jak od heteroseksualizmu do pedofilii. Heteroseksualizm trzeba zdelegalizować?


Zabawne...
Cytat:

Pedofilia to wykorzystywanie seksualne dzieci i nastolatków. Prawdą jest, że biorąc pod uwagę ogólną liczbę przypadków – większość aktów pedofilskich ma charakter heteroseksualny. Nie w tym rzecz. Wśród pedofili występuje nieproporcjonalnie wysoka liczba homoseksualistów. Podczas gdy homoseksualiści stanowią 1-3% populacji, aż 1/3 aktów pedofilii popełniana jest przez homoseksualistów. Konkretnie: 25% aktów pedofilii popełnianych jest na chłopcach, a chociaż jednym z argumentów przeciw mówieniu o "homoseksualnej pedofilii" jest twierdzenie, iż płeć dziecka jest dla pedofila obojętna, a pociąga go niedojrzałość organizmu, jednak aż 86% pedofili wykorzystujących seksualnie chłopców deklaruje się jako homoseksualiści. Zatem występowanie pedofilii wśród homoseksualistów jest wielokrotnie wyższe, niż wynika z prostej statystyki.


Cytat:

stnieje szereg prac pokazujących, że wielu mężczyzn, którzy w dorosłości angażują się w homoseksualny styl życia, było ofiarami wykorzystania seksualnego w dzieciństwie. Przytoczymy tu wyniki kilku z nich. Spośród badanych 1001 homoseksualnych i biseksualnych mężczyzn 37% przed ukończeniem 19 roku życia doświadczyło bycia ofiarą przymusowego kontaktu seksualnego z osobą dorosłą. W jednej trzeciej przypadków dochodziło do seksu analnego.

Niedawne prace, obejmujące 942 dorosłych porównują proporcje osób wykorzystywanych seksualnie w dzieciństwie w grupie heteroseksualistów i homoseksualistów. 46% homoseksualistów i 22% lesbijek było molestowanych przez osobę tej samej płci w dzieciństwie (średnia wieku dla dziewcząt – 13 lat, dla chłopców - 11). W przypadku osób heteroseksualnych tylko 7% mężczyzn i 1% kobiet było molestowanych seksualnie przez osobę tej samej płci (różnica istotna na poziomie p < .001.). Co istotne, 97% z badanych osób deklarowało, że są dumni ze swego homoseksualnego stylu życia, a zatem trudno zarzucić tej pracy, by koncentrowała się na osobach nieszczęśliwych z powodu odczuwanego pociągu homoseksualnego. Danymi, na które warto zwrócić uwagę jest fakt, że aż 68% mężczyzn i 38% kobiet zaczęło identyfikować się jako homoseksualiści/lesbijki dopiero po fakcie homoseksualnego molestowania, a zatem wykorzystanie seksualne spowodowało lub co najmniej przyczyniło się do rozwoju skłonności homoseksualnych.

Szereg innych badań potwierdza, że między 40 a 50% osób odczuwających pociąg płciowy do tej samej płci było w dzieciństwie ofiarami gwałtu, lub molestowania seksualnego.


A tu żeby z gęby dupy nie robić link do źródła: http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/co-mowi-nauka/34-psychologia/184-homoseksualizm-a-pedofilia
Zwróć uwagę na bardzo bogatą bibliografię i netografię w tym artykule. Aż 12 pozycji i to napisanych przez osoby z wysokim autorytetem a nie pseudopsychologów na garnuszku organizacji zboczeńców.

Hangman108 napisał/a:

@up Zgadzam się w 100%, a jako przykład mogę podać korporację, szerzej znaną jako Kościół Katolicki.


No niestety, sam wierzący jestem ale to co KK w ochronie tych popaprańców wyprawia przyprawia mnie o dreszcze. Na szczęście wierzę w Boga a nie w księży jak to niektórzy mają.