18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Maszynka do robienia pieniędzy

=CAMEL= • 2012-03-02, 13:08
W sumie temat stary i dziwi mnie że nie znalazłem tego tutaj więc wrzucam. Ogólnie-nie mamy szans :(






Szkoda że nie można samemu takiej działalności założyć i brać z tego np 10%... Siedział bym sobie całymi dniami w aucie i zastanawiał się tylko na co mogę wydać kasę.

W ramach bonusu fakt-w zeszłym roku fotoradar rekordzista wykręcił 22 mln. € ... zaznaczam że to tylko jedno urządzenie.

~PowerBoBass

2012-03-03, 20:31
@up

W Polsce niemalże wszystkie drogi biegną przez wioski, bo najzwyczajniej w świecie jak te drogi były budowane, to prędkości i ruch były na tyle małe, że droga prowadząca przez wioskę nie stwarzała większego zagrożenia. Druga sprawa to komfort budowania domów przy większych drogach - w zimę nie trzeba załatwiać sobie na własną rękę odśnieżania, jesienią nie robi się błoto etc. Oczywiście mowa o czasach kilkanaście/kilkadziesiąt lat temu, bo dziś mieszkańcy zabudowań przy takiej "siódemce" z ogromną chęcią wyprowadzili by się jak najdalej od asfaltu (hałas, drżenie szyb i rozpadanie się chałupy od ciężarówek wesoło podskakujących po dziurach). Tylko k***a za co? Bieda jest (bez ironii).

Moim zdaniem relatywnie najtańszym rozwiązaniem byłoby zbudowanie w każdej miejscowości pomostów dla pieszych przekraczających jezdnię oraz zmalowanie pasów dla aut wyjeżdżających z posesji (ewentualnie wyznaczenie pasów dla ruchu lokalnego, widywałem takie miejsca).

ALE:

Komu się będzie chciało zapie**alać po schodach i pomostem, jak na przełaj będzie szybciej i wygodniej?
Dlaczego babcia ma się męczyć ze schodami lub windą, skoro... czytaj wyżej.
Po co winda ma być sprawna, jak można ją zdewastować?
Jak wyznaczyć dodatkowe pasy ruchu, skoro drogi są za wąskie, a niektóre posesje sprawiają wrażenie wystających na ulicę?
Po co to wszystko, skoro znaki z ograniczeniem prędkości kosztują gorsze, a fotoradary lepiej zarabiają niż prezydent?
Po co się produkuję, skoro i tak mam gówno do gadania?

Takich pytań jest mnóstwo.

=CAMEL=

2012-03-03, 22:39
Akurat wtrące że drogi (główne) biegną przez miasta z innego powodu. To pozostałość po daaawnych czasach kiedy były jeszcze szlaki kupieckie itp-jechali po drodze i przejeżdżali między głównymi miastami. Więc żeby ludzie z gospodarą też mogli kupować/sprzedawać budowali sie właśnie przy drodze, bo kiedyś pół kilosa było znacznie większą odległością dla kunia np. i jakby się przyjrzeć w dużych miastach bardzo dobrze to widać że główne drogi w nie wpadające są skierowane raczej do centrum. Niestety małe miasta nie stać na budowanie obwodnic jak duże i zresztą nie zawsze jest to możliwe ze względu na ukształtowanie terenu (droga musiała być dla kunia jak najbardziej optymalna). Jest tak w sumie na całym świecie jakby się dobrze przyjrzeć (poza np stanami które są młode i wiadomo)

pazislaw

2012-03-03, 23:01
Teraz przy każdej skodzie przy drodze zwalniam do 50, nie dam zarobić złodziejom

~PowerBoBass

2012-03-04, 00:26
=CAMEL= napisał/a:

Akurat wtrące że drogi (główne) biegną przez miasta z innego powodu. To pozostałość po daaawnych czasach kiedy były jeszcze szlaki kupieckie itp-jechali po drodze i przejeżdżali między głównymi miastami. Więc żeby ludzie z gospodarą też mogli kupować/sprzedawać budowali sie właśnie przy drodze, bo kiedyś pół kilosa było znacznie większą odległością dla kunia np. i jakby się przyjrzeć w dużych miastach bardzo dobrze to widać że główne drogi w nie wpadające są skierowane raczej do centrum. Niestety małe miasta nie stać na budowanie obwodnic jak duże i zresztą nie zawsze jest to możliwe ze względu na ukształtowanie terenu (droga musiała być dla kunia jak najbardziej optymalna). Jest tak w sumie na całym świecie jakby się dobrze przyjrzeć (poza np stanami które są młode i wiadomo)



Miasta miastami, to inna sprawa. Zresztą miasta często można objechać, i bez obwodnicy. Ja pisałem o milionie wiosek przy każdej trasie.

=CAMEL=

2012-03-04, 01:09
Nie zrozumiałeś-towary jadą między głownymi miastami, jedyna szansa małych wiosek to być przy ich trasie. Tak ponoc do tego doszło. Bo przecież nie ma żadnych miast/wiosek w szczerym polu

~PowerBoBass

2012-03-04, 12:38
=CAMEL= napisał/a:

Nie zrozumiałeś-towary jadą między głownymi miastami, jedyna szansa małych wiosek to być przy ich trasie. Tak ponoc do tego doszło. Bo przecież nie ma żadnych miast/wiosek w szczerym polu



Eee... Twoje tłumaczenie, czy moje - na jedno wychodzi. Chodziło o komfort mieszkania przy większych drogach. Tak zostało i kierowcy teraz się z tym męczą. I tak zostanie jeszcze przez wiele lat.

pi...........in

2012-03-05, 16:51
Tłumaczenie o szlakach handlowych nie przemawia do mnie, bo przecież Niemcy też nie powstały 100 lat temu i też mieli szlaki handlowe, a mimo to u nich się dało.
@BTW: ten antyradar na podanej stronie kostuje 300$ (~900zł) a na polskiej stronie znalazłem go za prawie 2500zł

=CAMEL=

2012-03-05, 21:09
pin napisał/a:

bo przecież Niemcy też nie powstały 100 lat temu i też mieli szlaki handlowe, a mimo to u nich się dało.



Niemcy dalej mają drogi między miastami tylko oprócz tego wybudowali sieć autostrad, a my tylko gównostrady.