18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Madzia

Wihim • 2012-02-09, 15:15
Katowicka policja już w pierwszych fazach śledztwa wykluczyła porwanie dziecka.


-Kto by chciał k***a dziecko z Sosnowca?

Detee

2012-02-09, 18:01
Mieszkam w Sosnowcu, jestem Polakiem! I powiem szczerze, totalnie jebią mnie wasze poglądy dotyczące Sosnowca. Wg. mnie człowiek czy z zagłębia, czy ze śląska czy jeszcze ch*j wie skąd zawsze będzie Polakiem. To wy stosujecie jakieś j***ne podziały. Studiuję w Katowicach i jakoś tak na prawdę nie widać tej "nienawiści" w stosunku do Sosnowca, Dąbrowy, Będzina...taka prawda, że tą zawiść szerzą zakompleksieni ludzie, którzy wielkość swojego członka starają się powiększyć pisząc obelgi na temat jakby nie patrzeć Polaków którymi też sami są! k***a..skoro jesteśmy już w temacie. Powiedzcie mi do ch*ja po co wam jakiś "Ruch Autonomii Śląska"..bitch please!!! Chcecie się odseparować od kraju o który sami walczyliści w powstaniach śląskich...zresztą to jest temat na dłuższą rozmowę... Tak jak wspomniałem, zawiść między miastami szerzą gówniaże ze średnią wieku 15 lat lub totalni fanatycy piłki nożnej, ba, co ja pie**ole..fanatycy zwykłego napie**alania się na stadionach. Normalny, dojrzały i inteligentny człowiek ma w skrócie wyj***ne czy to "gorol" czy to "hanys" czy to "warszawiok"...Tyle w temacie j***ni inteligenci !!

.:...........:.

2012-02-09, 18:02
Detee, no, tym razem na oko mniej tego capslocka. Ale nadal nie chce mi się czytać. :-?

Pener

2012-02-09, 18:04
Niеbieski napisał/a:

nadal nie chce mi się czytać


mi też :amused:
przeskanowałem tylko w celu wyłapania "wypie**alajów"

smuzg

2012-02-09, 18:11