18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak tesla wciąga bmw M5

Pa...........ek • 2012-12-19, 22:46
8-) można...



p.s Tesla S w pełni elektryczne auto.

tajc902

2012-12-20, 16:26
Może i elektryk szybszy ale kilometr dalej bateria mu sie skończy

genghiskhan

2012-12-20, 16:51
wiktor4024 napisał/a:

może jechać 100km/h szybciej, może zbierać się o 10 sekund lepiej, co z tego jak nie ma dźwięku?


porównując to do wszechobecnych diesli to akurat zaleta

bania88

2012-12-20, 17:10
Dla mnie nic dziwnego, tylko szybciej ruszyl, a dalej szli leb w leb. A ze szybciej ruszyl to wiadoma sprawa bo auta elektryczne nie maja przekladni i dysponuja przez caly czas 100% momentu obrotowego.

genghiskhan

2012-12-20, 17:43
ypsi napisał/a:

@up prąd tani w ch*j. za przejechanie 100 km elektrycznym zapłacisz 6zł. Spalinowym 40. Szkoda, że ładowanie które trwa 10 godzin starcza na jakieś 300 km jazdy :D


na spejalnyh stacjach ładowanie takiej tesli do pełna trwa 30 minut....

Coby

2012-12-20, 18:09
Wdr napisał/a:

Coby no zwłaszcza ze technologie silnika spalinowego dopieszczają od wk***e czasu człowieku...lepiej pomyśl a nie pie**olisz brednie systemy elektryczne jako napęd testuja może ze 20lat bo wciąż przez dresów co mają mokro w spodniach jak im buczy wydech jest popyt na takie złomki i lepiej sobie poczytaj na temat "baterii" bo prawda jest taka że można je spoojnie już zmniejszyć do nie wk***iających rozmiarów tylko że pam pam pam fanfary! na ch*j komu takie coś jak lepiej mieć zj***ną bmwice....



sam nie pie**ol młotku, pierwsze samochody elektryczne były już prawie 200 lat temu, a nie 20. I h*j z dresami w bmw. Ogniwa może i można zmniejszyć ale żywotność mają dużo dużo mniejszą niż silnik spalinowy. Nie masz pojęcia w temacie to się nie udzielaj pacanie.

WPIRKO

2012-12-20, 18:48
Wdr napisał/a:

Coby no zwłaszcza ze technologie silnika spalinowego dopieszczają od wk***e czasu człowieku...lepiej pomyśl a nie pie**olisz brednie systemy elektryczne jako napęd testuja może ze 20lat bo wciąż przez dresów co mają mokro w spodniach jak im buczy wydech jest popyt na takie złomki i lepiej sobie poczytaj na temat "baterii" bo prawda jest taka że można je spoojnie już zmniejszyć do nie wk***iających rozmiarów tylko że pam pam pam fanfary! na ch*j komu takie coś jak lepiej mieć zj***ną bmwice....


Brednie to Ty pierd*lisz... 20 lat testują napęd elektryczny? Poczytaj najpierw a dopiero później się wypowiadaj... Od silników elektrycznych to zaczynano, a dopiero później przyszedł czas na spalinowe.
Rzecz jasna nie jest tu problemem silnik, bo te elektryczne przewyższają spalinowe w każdym aspekcie. Problemem jest przechowywanie paliwa. To co piszesz o akumulatorach to kolejne brednie... W tym momencie tak naprawdę jedyne akumulatory z których można pobierać duże natężenia prądowe bez zbytnich skutków ubocznych to akumulatory ołowiowe, które są bardzo ciężkie i dość długo się ładują. Reszta akumulatorów pomimo swojej dużej pojemności w stosunku do masy są nieodporne na duże prądy.
Ogólnie w danej chwili samochody czysto elektryczne to kompletny bezsens. Wysoka sprawność silników elektrycznych nic nam nie daje, bo sprawność przetwornic, ładowarek i co ważniejsze "zbiorników paliwa" jest na tyle nieefektywna, że jest to po prostu zwiększanie zanieczyszczenia a nie zmniejszanie.
Obecnie najbardziej ekologiczne i ekonomiczne paliwa do zasilania pojazdów to LPG i CNG.

XxxX66

2012-12-20, 19:16
grzybek507 napisał/a:

U nas by przerobili na gaz bo prąd za drogi...



Do czasu, od nowego roku UE nakazuje zwiększenia akcyzy na gaz,

skandal89

2012-12-20, 23:15
@WPIRKO Mam autona CNG i powiem tak, zajebista sprawa, silnik 2.4l a za 70 zł robi na trasie 300 km ale... Stacji w Polsce jak na lekarstwo... w kielcach od dłuższego czasu mamy awarię więc nie da sie tankować w dodatku w instalacji padł reduktor i teraz jest w ch*j problem, żeby to naprawić. Niestety technologie kosztują i jebią po kieszeni kiedy sie sp***olą.

wiktor4024

2012-12-21, 01:25
Wdr napisał/a:

wiktor4024 to z tego że buraki nie wpie**olą tam wydechu z rynny od ojca z stodoły to z tego ze wole taki furkot niż smierdzace spalające wch*j bryny super fury to z tego że nie będzie tyle syfu w powietrzu to z tego że koncerny padną...a co ja będę pisał...zaj***łeś już rynne dla lepszego dzwięku do swojego golfa 2?



a Ty zabawiałeś się dzisiaj ze swoim chłopakiem?

WPIRKO

2012-12-21, 23:44
skandal89 napisał/a:

@WPIRKO Mam autona CNG i powiem tak, zajebista sprawa, silnik 2.4l a za 70 zł robi na trasie 300 km ale... Stacji w Polsce jak na lekarstwo... w kielcach od dłuższego czasu mamy awarię więc nie da sie tankować w dodatku w instalacji padł reduktor i teraz jest w ch*j problem, żeby to naprawić. Niestety technologie kosztują i jebią po kieszeni kiedy sie sp***olą.


Niestety, ale tak jest ze wszystkim :/ Bezpośredni wtrysk benzyny czy CR w kosztach naprawy wychodzi porównywalnie jak nie drożej ;) Obecnie w Polsce faktycznie stacji CNG jest strasznie mało, a i ludzi zajmujących się takimi instalacjami ze świeczką szukać. Dopóki się to nie zmieni najlepiej i najtaniej jest założyć dobrą instalację LPG. Raz, że ekonomicznie to i ekologicznie :P
A wszystkie te bajki o problemach z instalacją gazową w postaci spalania 50% większego, mniejszej mocy czy wypalonych tłoków, zaworów uszczelek to można sobie między bajki włożyć. Wszystko z wyżej wymienionych jest albo wynikiem źle dobranej instalacji do silnika, albo złego montażu lub ustawienie instalacji.
Taniej wyjdzie wydać 3tys na porządne założenie instalacji niż oszczędzić 1 tys i po 1-2 latach kompletny remont silnika.