Witam szanownych sadoli.
Dziadek ze śląska ( kierunkowy 32 ) opisuje ze swojego punktu widzenia działanie TP SA i pracowników, oraz swoje sugestie ...
Konsultant na chamstwo odpowiada chamstwem.
Rozmowa do 1:30, później konsultant był wyciszony i klient tylko mówił.
Ze względów prawnych pipajki powstawiane w odpowiednie miejsca.
ENJOY
@up
kiedyś była infolinia 800102102, darmowa nawet z budek telefonicznych bez włożonej karty, tylko że jeżeli coś jest darmowe to można to wykorzystać nie?
Dlatego zawsze na darmowej infolinii były kolejki i czekało się po 15-25min ( raz jak padł radius kolejka była na ~200 min lol), bo ludzie dzwonili z pierdołami typu:
skonfigurujcie mi Outlooka, komputer mi się nie włącza, jestem z gimbazy porobię sobie żarty, sapię do słuchawki( dosłownie sapanie, typ się nawet nie odzywał), nie mam co robić to zadzwonię i porozmawiam sobie...
I potem dzwonił klient któremu nie działało i się wk***iał że tyle czeka żeby zgłosić uszkodzenie co zajmuje 4minuty...
Dlatego kwestia płacenia ~30gr/min działa mobilizująco na ludzi.