18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Creepy rendering z nowej gry

lobominator • 2013-07-06, 16:22
Tak jak kiedyś wspominałem, pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki. Poniżej pokażę Wam jednego z potworasów, jakie będą w grze. Model mój, animacja też. Trochę się pomyliłem przy animacji języka, ale nie chciało mi się tego drugi raz renderować. Robione na szybko, jako ciekawostka.

Na pewno nie było, bo materiał własny, renderowany wczoraj przez 4 godziny w Blenderze. Obejrzeć z dźwiękiem.



Sam model w silniku wygląda mniej więcej tak:

sz...........an

2013-07-06, 16:38
"pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki" dla użytkowników sadola specjalny free kod do pobrania ;d

lobominator

2013-07-06, 16:43
szer.Lucjan napisał/a:

"pracujemy teraz z ekipą nad stworzeniem pewnej komercyjnej gierki" dla użytkowników sadola specjalny free kod do pobrania ;d



Zobaczymy. Jeśli admini Sadola zgodziliby się np. na współpracę i pomoc przy promocji, to można by taki scenariusz przemyśleć. Droga do wydania gierki jeszcze daleka.

BongMan

2013-07-06, 16:46
Jaka to będzie gra? Typ potwora idealnie pasuje do survival horroru w stylu starych, dobrych Resident Evil, Silent Hill czy Parasite Eve.

lobominator

2013-07-06, 16:53
BongMan napisał/a:

Jaka to będzie gra? Typ potwora idealnie pasuje do survival horroru w stylu starych, dobrych Resident Evil, Silent Hill czy Parasite Eve.



Nie zgadłeś, nic z tych rzeczy, choć masz rację - może się tak wydawać na pierwszy rzut oka, no i scen jak z horroru kilka będzie. Klimaty będą jednak bardziej średniowieczne, postawione na dość rozbudowaną fabułę, coś w stylu slashera rozpisanego na dużo postaci, z rozbudowaną historią - powiedzmy, że w stylu "wiedźminowskim". Zbyt dużo nie mogę napisać, bo fabuła to póki co nasza tajemnica ;)

sz...........an

2013-07-06, 16:58
pewnie takie potwory to lvl 1 :D A co do czego przyjdzie to zwykły wilk w lesie będzie dopiero na 10 :D

lobominator

2013-07-06, 17:03
szer.Lucjan napisał/a:

pewnie takie potwory to lvl 1 :D A co do czego przyjdzie to zwykły wilk w lesie będzie dopiero na 10 :D



No akurat nie :) Florę, faunę i w ogóle całe środowisko mamy dość dobrze, logicznie rozpisane, więc wilka w lesie, czy ptaka na niebie, albo węża pod kamieniem będzie można spotkać na każdym kroku.

Pan_Marszałek

2013-07-06, 17:08
Na jakim etapie jest produkcja gry?

sz...........an

2013-07-06, 17:11
Ale nie róbcie zbyt wielu jaskiń i grobowców... jak to miało miejsce w skyrimie. Dużo zieleni, jungla and shit

In...........eo

2013-07-06, 17:15
@up no, zabijanie tych nieumarłych na co 2 misji jest wk***iające. A gościu skojarzył mi się z tym:


lobominator

2013-07-06, 17:17
Pan_Marszałek napisał/a:

Na jakim etapie jest produkcja gry?



Szczerze mówiąc, różowo nie jest, bo ciągle przesuwają się nam terminy. Finalnie skończymy mniej więcej za jakiś rok, półtora. Obecnie ogarniamy materiały do grywalnego techdema. Fabułę, silnik i mechanizmy mamy ogarnięte po całości, Jesteśmy na etapie tworzenia assetów, a więc sprawy graficzne, modele, animacje i te rzeczy. Kto się tym nigdy nie zajmował, ten nawet nie ma pojęcia ile to jest roboty z tym wszystkim, stąd też ciągłe obsuwy w terminach.

//edit:
@Szeregowy - akurat zieleni pokroju Crysisa będzie dużo, bo mamy ku temu dobry silnik, przystosowany do generowania rozległych krajobrazów. Jaskiń i grobowców ja sam nie lubię, więc tutaj tego dużo nie będzie.

@UltorMatrix: nie Tobie jednemu skojarzył się z Alienem. ;)

Sanjizz

2013-07-06, 17:26
Witam wysłałem pm jeśli dasz rade odpisz ...(tak tak lizo dup )

lobominator

2013-07-06, 17:45
sadystycznie bolesny napisał/a:

Z ryja aż nadto podobny do Lickera z Resident Evil.



Lickery, Alieny...czekam tylko, aż ktoś zauważy podobieństwo do papieża ;) Prawda jest taka, że w obecnych czasach ciężko wymyśleć coś, co nie byłoby podobne do czegoś innego, bo wszystko już było. A tak swoją drogą - lickery w RE (w grze, nie filmie) były zajebiste ;)

sz...........an

2013-07-06, 18:11
tylko żeby system walki był dobry! Pamiętam, że kiedyś dawno dawno jedyna gra z genialnym system walki to był gothic I :D